"Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego.
W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia.
Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 19 sprawnie funkcjonującym oddziałom."
Obecnie dla naszego Klienta - włoskiej firmy z wieloletnią tradycją, znanej w Polsce i Europie z produkcji wysoko specjalizowanych wyrobów dla budownictwa (chemia budowlana, m.in.: kleje do glazury, fugi, silikony, systemy dociepleń) poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Profesjonalna obsługa oraz utrzymywanie długofalowych relacji z dotychczasowymi klientami (hurtownie)
- Rozbudowa portfela klientów na terenie woj. małopolskiego oraz świętokrzyskiego
- Zwiększanie sprzedaży i realizacja założonych planów
- Pozyskiwanie nowych inwestycji
- Współpraca z firmami wykonawczymi
- Analiza konkurencji i kreatywna działalność na rzecz rozwijania organizacji na podległym terenie
Od Kandydatów oczekujemy:
- Praktycznej i teoretycznej wiedzy w zakresie branży handlowej i ogólnobudowlanej
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku - minimum 2 lata
- Łatwości w nawiązywaniu i podtrzymywaniu kontaktów z Klientami
- Nastawienia na realizację wyznaczonych celów
- Zdolności analitycznego myślenia
- Wykształcenia technicznego lub wyższego (mile widziane wykształcenie z obszaru budownictwa)
- Sprawnej obsługi MS Office
- Prawa jazdy kat. B
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę agencyjną (wymagana własna działalność gospodarcza)
- Stałą część wynagrodzenia wzbogaconą o premie i prowizje od obrotu
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon służbowy)
- Elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy zdalnej
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, która inwestuje w pracowników (szkolenia sprzedażowe i produktowe)
- Dużą samodzielność w działaniu
- Przyjazną atmosferę pracy