- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Jako Regionalny Opiekun Klienta będziesz odpowiedzialny za utrzymywanie relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi Klientów przypisanych do jednego z naszych Zakładów - w Tarnowie
- Regularne prowadzenie spotkań z Klientami w powierzonym regionie (woj. małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie),
- Koordynowanie i prowadzenie spraw dotyczących reklamacji,
- Renegocjowanie warunków umowy u obecnych Klientów,
- Informowanie Klientów o nowych rozwiązaniach i usługach,
- Prezentowanie i oferowanie artykułów dostępnych w ofercie firmy,
- Udzielanie wsparcia przy dokonywaniu pomiarów pracowników u Klientów,
- Przeprowadzanie szkoleń dla Klientów z obsługi wewnętrznej aplikacji internetowej,
- Ścisła współpraca z innymi pracownikami w Dziale Obsługi Klienta.
- Wykształcenia min. średniego,
- Doświadczenie w kontakcie z klientami z sektora biznesowego (sprzedaż B2B),
- Umiejętność radzenia sobie z reklamacjami, obiekcjami klienta oraz z pracą w trudnych sytuacjach z klientami,
- Znajomość MS Excel w celu przygotowania ofert raportów i zestawień,
- Prawa jazdy kat. B,
- Pracowitości, samodzielności,
- Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
- Dobrej organizacji czasu pracy,
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce od prawie 30 lat,
- Cykl szkoleń wdrożeniowych,
- Karta paliwowa, samochód służbowy (również do użytku prywatnego),
- Pracę w nowoczesnym zakładzie i odpowiednie narzędzia pracy (laptop, telefon),
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, bony na święta, paczki dla dzieci),
- Możliwość dalszego rozwoju zawodowego oraz udziału w grupowych projektach i szkoleniach.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Osoby zainteresowane, spełniające wymagania wskazane powyżej prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku aplikacyjnego.
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
-
Krok
Rozmowa telefoniczna
-
Krok
Spotkanie rekrutacyjne
-
Krok
Propozycja współpracy