specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Zakres obowiązków: Profesjonalne doradztwo i kompleksowa obsługa klienta; Realizacja celów sprzedażowych; Dbałość o dokumentację sprzedażową i posprzedażową; Doskonalenie wiedzy produktowej; Przyjmowanie dostaw i rozmieszczenie towaru na sali sprzedaży;
PKO Bank PolskiKraków, Dobrego Pasterza 52
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Zakres obowiązków: Profesjonalne doradztwo i kompleksowa obsługa klienta; Realizacja celów sprzedażowych; Dbałość o dokumentację sprzedażową i posprzedażową; Doskonalenie wiedzy produktowej; Przyjmowanie dostaw i rozmieszczenie towaru na sali sprzedaży;
PKO Bank PolskiKraków, Dobrego Pasterza 52
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,identyfikujesz potrzeby klientów w zakresie inwestowania, oszczędzania, kredytowania oraz ubezpieczeń,nawiązujesz współpracę z klientami zamożnymi poprzez ich samodzielne pozyskiwanie i budowanie z nimi trwałych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 000 - 9 600 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
19 godz.
Główne obowiązki: Komunikacja z klientami za pośrednictwem telefonu i poczty elektronicznej; Odpowiadanie na zapytania i wnioski użytkowników oraz omawianie poszczególnych przypadków; Prowadzenie bieżących spraw poprzez rejestrowanie informacji o każdej interakcji w systemie;...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
Your key tasks and responsibilities are: Service handling customer card applications in a professional, positive, and effective way Solving administrative tasks according to offered services and business procedures Risk assessment, AML assessment, and ensuring KYC Control and handle ODD (Ongoing Due...