Wanted:
Sales professional (m/w)
who knows
what really counts.
(Selected Market Europe - SME)
(Polska, Państwa Beneluxu, Skandynawia, Austria, Szwajcaria)
praca w systemie Home Office, wymaga częstych wyjazdów służbowych
Opis stanowiska:
Osoba na tym odpowiedzialnym stanowisku to osoba do kontaktów w sprawach serwisowych w danym regionie sprzedaży SME stanowiąca łącznik pomiędzy klientem a działem Customer Services International w naszej centrali zlokalizowanej w Bonn. Przy uwzględnieniu wymagań klientów, potrzeb rynku oraz strategii przedsiębiorstwa do obowiązków osoby na tym stanowisku należy koordynacja wsparcia dla działu sprzedaży oraz odpowiedzialność za długoterminowe wdrażanie efektywnych koncepcji serwisowych z włączeniem regionalnych partnerów sprzedażowych. Do zadań na tym stanowisku należy tworzenie i dbanie o rozległą sieć klientów oraz partnerów technicznych, zaznaczanie i intensyfikacja obecności na rynku oraz budowanie trwałego zaufania do naszej marki.
Do obowiązków Regionalnego Menedżera Sprzedaży należy również reprezentacja wewnątrz jak i na
zewnątrz oferty opcji serwisowych Customer Service International, obejmującej m. in.:
- Regionalne wsparcie sprzedażowe i posprzedażowe (programy partnerskie, szkolenia, wsparcie techniczne, przyjmowanie reklamacji, projektowanie techniczne)
- Przeprowadzanie oraz wsparcie organizacji seminariów i szkoleń
- Wsparcie realizacji projektów sprzedażowych, w szczególności w ramach programów partnerskich
- Wsparcie procesu certyfikacji partnerów serwisowych i sprzedażowych
- Fachowe wsparcie techniczne podczas realizacji projektów i instalacji
- Kontrola techniczna i analiza reklamacji, w szczególności w miejscu użytkowania instalacji
Wymagania:
- Dyplom ukończenia studiów wyższych na kierunku ekonomika przedsiębiorstw i/lub kierunku inżynierskim, alternatywnie wykształcenie handlowe lub techniczne
- Co najmniej dwa lata doświadczenia zawodowego w obszarze sprzedaży, B2B i/lub serwisu (klienta), w idealnym przypadku w obszarze gospodarki energetycznej
- Doświadczenie w branży energii odnawialnych/fotowoltaiki stanowi dodatkowy atut
- Szerokie doświadczenie w obszarze projektów i mentoringu projektów, w optymalnym przypadku w stosowaniu instrumentów kierowniczych
- Pożądana jest również praktyczna wiedza w zakresie procesów treningowych i szkoleniowych, dodatkowym atutem jest również doświadczenie w prelekcji oraz znajomość technik prezentacji
- Biegła obsługa pakietu MS Office, w idealnym przypadku znajomość SAP i CRM
- Wysoki poziom identyfikacji z funkcją osoby do kontaktów z klientami w parze z wysoką komunikatywnością, zdolności dyplomatyczne oraz radość z działania na wielu obszarach i płaszczyznach
- Duża zdolność do inspirowania współpracowników oraz motywowania do innowacyjnego współkształtowania przyszłych procesów i ofert serwisowych
- Innowacyjność, szerokie spojrzenie i elastyczność w reagowaniu na zmieniające się potrzeby rynku i klientów
- Umiejętności koordynacyjne oraz realizacji koncepcji w połączeniu z dbałością o ścisłe relacje z klientami oraz ukierunkowaniem na znalezienie rozwiązania
- Dobra znajomość języka angielskiego, mobilność i gotowość do regularnych wyjazdów służbowych
- Zacięcie techniczne, sprzedażowy dryg oraz ekscytacja możliwościami energetyki słonecznej będą z pewnością stanowić dopełnienie profilu przyszłego "Regionalnego Menedżera Serwisu na Polskę"
Oferujemy:
- Pracę w zespole będącym częścią szerokiej sieci kontaktów w międzynarodowym środowisku.
- Interesujące stanowisko w dynamicznym przedsiębiorstwie, charakteryzującym się zrównoważonym działaniem, elastycznością i odpowiedzialnością.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a, wystartuj z nami i przekonaj nas do siebie, wysyłając kompletne dokumenty aplikacyjne za pomocą naszego formularza aplikacyjnego.