Nasza firma to organizacja z ogromnym potencjałem do wzrostu, działająca w sektorze FMCG, która jako jeden z liderów dostarcza na rynek najwyższej jakości produkty spożywcze. Firma posiada wieloletnie tradycje i konsekwentnie zwiększa swój udział rynkowy. W związku ze zmianą struktur organizacyjnych oraz ambitnymi planami ekspansji, aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Regionalny Koordynator Sprzedaży – Rynek Tradycyjny
Główne zadania:
- realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych w zarządzanym kanale sprzedaży,
- opieka nad powierzonymi Klientami, w tym: prezentacja oferty, negocjowanie warunków współpracy i nadzór nad płatnościami,
- przygotowywanie umów i koordynacja ich realizacji we współpracy z przełożonym,
- monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników oferowanych produktów,
- rozwijanie portfela Klientów celem zwiększenia przychodów organizacji,
- planowanie i egzekucja budżetów promocyjnych i marketingowych u obsługiwanych Klientów,
- wprowadzanie nowości do oferty zakupowej Klientów,
- zamawianie produktów Spółki i nadzór nad realizacją dostaw,
- raportowanie cen, promocji i asortymentu oraz realizacji.
Wymagania:
- minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą w branży FMCG w kanale tradycyjnym i sieciami lokalnymi/polskimi,
- doświadczenie w branży mięsnej z uwzględnieniem sprzedaży na rynek tradycyjny wędlin oraz produktów CF,
- dobra umiejętność organizacji pracy,
- prawo jazdy kat. B,
- inicjatywa, zaangażowanie oraz chęć uczenia się,
- wysoka kultura osobista oraz umiejętności komunikacyjne,
- umiejętność pracy pod presją czasu i wyniku.
Oferujemy:
- pracę w stabilnej firmie z tradycjami,
- umowę o pracę na pełen etat,
- atrakcyjny system wynagradzania,
- telefon, laptop oraz samochód służbowy,
- dodatkowe bonusy w postaci: paczek świątecznych, nagród,
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia dla siebie i członków rodziny,
- możliwość skorzystania z karty MultiSport dla siebie i członków rodziny.