Obecnie do naszego zespołu w ramach spółki Synoptis Pharma poszukujemy osób na stanowisko:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- budowanie wizerunku firmy i marki w środowisku medyczno – farmaceutycznym na powierzonym terenie,
- organizację spotkań promocyjnych, konferencji naukowych, zjazdów dla lekarzy, farmaceutów i innych podmiotów związanych z obrotem lekami,
- analizę rynku i działań konkurencji,
- zarządzanie powierzonym budżetem marketingowym,
- współpracę i koordynację działań z innymi działami firmy.
Od kandydatów oczekujemy:
- co najmniej dwóch lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży farmaceutycznej (mile widziane doświadczenie w pracy lekarzami specjalistami),
- szerokiej wiedzy z zakresu promocji produktów leczniczych,
- wykształcenia wyższego,
- umiejętności budowania relacji w środowisku medyczno - farmaceutycznym,
- zdolności analitycznych i prezentacyjnych,
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
- gotowości do częstych podróży służbowych,
- bardzo dobrej organizacji pracy i otwartości na zmiany.
Oferujemy:
- możliwość pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość wpływu na realizację kluczowych dla firmy projektów,
- narzędzia niezbędne do realizacji zadań, w tym auto służbowe, komputer, telefon,
- system benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, karta sportowa),
- wynagrodzenie stałe, wraz z atrakcyjnym bonusem.
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.