Wraz z rozwojem nowej struktury importerskiej kilku marek samochodów, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Regionalny kierownik sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Wspieranie i koordynowanie sprzedaży samochodów poprzez sieć dealerską
- Wspieranie i koordynowanie sprzedaży produktów finansowych i ubezpieczeniowych poprzez sieć dealerską
- Realizacja założonych celów związanych ze sprzedażą w powierzonym obszarze, udział w wyznaczaniu planów sprzedaży dla dealerów
- Weryfikacja standardów, udział w spotkaniach handlowych podczas regularnych wizyt u dealerów
- Współtworzenie i wdrażanie działań marketingowych dealerów
- Realizacja polityki handlowej, kreowanie akcji promocyjnych
- Inicjowanie działań zmierzających do zwiększenia sprzedaży
- Wspieranie i motywowanie dealerów w zakresie polityki personalnej
- Udział w tworzeniu strategii cenowej, produktowej i polityki handlowej marki
- Monitorowanie rezultatów osiąganych przez podległych dealerów przez KPI
- Regularne wizyty w salonach dealerskich na założonym obszarze
Oczekiwania wobec kandydata / kandydatki:
- Doświadczenie na stanowisku kierownika regionalnego w branży handlowej (mile widziane doświadczenie zdobyte w branży motoryzacyjnej)
- Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
- Umiejętności coachingowe
- Umiejętność tworzenia strategii handlowo - marketingowych
- Umiejętność pracy wielozadaniowej i zespołowej
- Proaktywność
- Bardzo dobra znajomość pakietu Office (w szczególności Excel, Powerpoint)
- Umiejętności negocjacyjne
- Umiejętność budowania relacji i komunikatywność + zdolności analityczne
- Zainteresowanie branżą motoryzacyjną
- Znajomość języka angielskiego mile widziana
- Prawo jazdy kategorii B
Firma oferuje:
- Pracę w strukturze importerskiej
- Ciekawe obowiązki, realny wpływ na rozwój biznesu na rynku polskim
- System premiowy uzależniony od wyników
- Współpracę w formie umowy cywilnoprawnej (B2B)
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
Poznaj
SsangYong Auto Polska sp. z o.o.
SsangYong to koreański producent samochodów terenowych i SUV-ów, stworzonych pierwotnie na potrzeby wymagających dróg Półwyspu Koreańskiego, który w ponad 77% zajmują góry. SsangYong to niemal 70 lat doświadczenia w konstrukcji samochodów. Jego nazwa oznacza w języku koreańskim „dwa smoki”, a logotyp marki przedstawia skrzydła dwóch smoków. Samochody SsangYong to synonim niezawodności i wysokiej jakości materiałów, potwierdzonych bezpłatną 5-letnią gwarancją fabryczną.