Arbiter S.A. to firma powołana na rzecz pomocy osobom poszkodowanym w wyniku różnego rodzaju szkód. Nasza praca polega na odzyskiwaniu należnych kwot odszkodowania od Towarzystw Ubezpieczeniowych. Naszą siłą jest wiedza, doświadczenie oraz wykwalifikowany zespół specjalistów.
Szukamy zaangażowanych pracowników na terenie całej Polski!
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Nr ref.: RKS - świętokrzyskie
DLACZEGO WSPÓŁPRACA Z ARBITER S.A. TO DOBRY BIZNES?
- Rynek odszkodowań to obecnie jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się branż
- w Polsce – jej wartość w ostatnich latach wyniosła blisko 40 miliardów złotych i stale wzrasta.
- Wartość świadczenia naszych usług jest wysoka, co bezpośrednio przekłada się na bardzo
- wysokie prowizje ze sprzedaży.
- Odszkodowania to biznes odporny na kryzys w koniunkturze.
- Koszty postępowania związanego z dochodzeniem roszczeń są zaliczkowo opłacane przez
- Arbiter S.A., co jest dużą wartością dla Klienta.
- Nasz zespół sprzedażowy tworzą wyłącznie zaangażowane osoby.
- Nasi pracownicy otrzymują stałe wynagrodzenie wzbogacone o prowizje i narzędzia pracy
- (samochód i karta paliwowa).
OFERTA ARBITER S.A.
- Wynagrodzenie stałe oraz prowizja uzależniona od efektów pracy.
- Narzędzia pracy: samochód służbowy i karta paliwowa.
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz pakiet szkoleń.
- Stanowisko home-office.
- Praca w terenie.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW
- Zarządzanie zespołem pracowników.
- Rozbudowa podległego zespołu poprzez prowadzenie procesów rekrutacyjnych.
- Realizacja planów sprzedażowych.
- Raportowanie podejmowanych działań sprzedażowych, realizacji zadań oraz osiąganych
- efektów pracy.
- Wdrażanie planów marketingowych w regionie pracy.
- Monitorowanie i analizowanie podległego rynku.
OCZEKIWANIA
- Prawo jazdy kat. B – warunek konieczny.
- Doświadczenie na stanowisku kierowniczym.
- Dobra opinia w środowisku lokalnym.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętności analityczne.
- Chęć osiągnięcia sukcesu i naprawdę dużych pieniędzy.