Miejsce pracy: Małopolska, Śląsk
Do Twoich zadań będą należeć m.in.:
- rozwój sprzedaży na terenie Małopolski i Śląska,
- organizacja i zarządzanie pracą Doradców Klienta,
- realizacja planów sprzedażowych,
- wizyty u klientów,
- prowadzenie rozmów handlowych i ustalanie warunków współpracy,
- bieżąca analiza sytuacji rynkowej,
- monitorowanie konkurencji oraz raportowanie.
Poszukujemy Osób:
- znających kanał HoReCa
- posiadających doświadczenie w zarządzaniu pracą przedstawicieli handlowych,
- mających umiejętność analizy danych i wyznaczania celów sprzedażowych,
- potrafiących motywować pracowników do osiągania wyznaczonych celów,
- dobrze organizujących pracę własną i podległego zespołu,
- znających pakiet MS Office, w szczególności Excel i PowerPoint.
Pracując z nami otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu Medicover Sport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 3 miesiące - otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.