Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Miejsce pracy: woj. zachodniopomorskie
Zatrudniona osoba będzie odpowiadać za efektywne zarządzanie siecią Autoryzowanych Punktów Sprzedaży PLAY w podległym regionie.
Zakres zadań obejmuje:
- bieżącą pracę z Konsultantami POS oraz prowadzenie rekrutacji i szkoleń,
- podejmowanie aktywnych działań mających na celu wzrost efektywności sprzedaży oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta,
- wdrażanie i koordynowanie projektów sprzedażowych w podległym regionie,
- uczestnictwo w ogólnopolskich projektach sieci Playada i PLAY.
Od Kandydatów oczekujemy:
- doświadczenia w pracy z siecią sprzedaży (autoryzowane punkty sprzedaży, salony itp.),
- umiejętności zarządzania zespołem,
- bardzo dobrej znajomości technik i standardów sprzedaży,
- doświadczenia w prowadzeniu szkoleń i prezentacji,
- dobrej znajomości pakietu MS Office,
- dużej kreatywności i samodzielności,
- gotowości do pracy w systemie zadaniowym (orientacja na wynik i cel),
- dyspozycyjności, która konieczna jest przy pracy w terenie,
- prawa jazdy kat. B. (wraz z niezbędnym doświadczeniem praktycznym).
Wybranej osobie oferujemy:
- możliwość rozwoju zawodowego w oparciu o najlepiej rozwijającą się sieć w Polsce,
- narzędzia umożliwiające realizację postawionych celów (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy i bezprzewodowy internet),
- wynagrodzenie stałe oraz wieloskładnikowe dodatkowe, uzależnione od osiąganych wyników i realizowanych celów,
- umowę o pracę.