Historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych. W ciągu kilku lat Spółka zbudowała rozpoznawalną na rynku markę handlową, będącą synonimem najwyższej jakości, elegancji i stylu.
Poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
Miejsce zamieszkania: Lublin
Miejsce pracy: salony MONNARI woj. lubelskie, świętokrzyskie
- Zarządzanie siecią podlegających punktów handlowych
- Realizacja założonych wyników sprzedażowych w danym regionie
- Nadzór i kontrola działań związanych z funkcjonowaniem podległych sklepów zgodnie ze standardami firmy
- Monitorowanie pracy personelu, zarządzanie wskaźnikami KPI
- Dbanie o rozwój pracowników poprzez coaching, mentoring i inspirujące przywództwo
- Rekrutacja i szkolenie podległego zespołu
- Aktywne budowanie wizerunku firmy
- Wykształcenie wyższe
- Min. 2-letnie doświadczenie w branży retail/fashion, w tym doświadczenie w pracy na stanowisku Menedżera Sprzedaży
- Umiejętność planowania i realizacji powierzonych zadań
- Doskonała znajomość handlowych wskaźników sprzedaży, doświadczenie w prognozowaniu wyników
- Rozumienie i umiejętne wdrażanie zasad merchandisingu
- Pasja do pracy w branży retail, znajomość rynku oraz obecnych trendów
- Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
- Prawo jazdy kat. B
Poznaj
MONNARI TRADE S.A.
Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.