Radpol to znany na rynku polskim i europejskim producent zaawansowanych technologicznie rozwiązań dla sektora energetyki, ciepłownictwa oraz infrastruktury gazowej, wodociągowej i kanalizacyjnej. W związku z rozwojem rynków poszukujemy kandydatów do pracy w Dziale Handlowym na stanowisko:
Regionalny Kierownik Sprzedaży sprzedaż eksportowa – Niemcy, Austria, Szwajcaria
Miejsce pracy: woj.
warmińsko-mazurskie
Główny cel stanowiska:
Realizacja założonych celów i planów sprzedaży w powierzonym regionie
Wymagania oczekiwane:
- Znajomość zasad w handlu zagranicznym (znajomość przepisów INCOTERMS w redakcji 2010 oraz znajomość zasad handlu w ramach WDT - warunek konieczny),
- Znajomości języka niemieckiego, na poziomie umożliwiającym codzienną, swobodną komunikację w mowie i piśmie, ze szczególnym uwzględnieniem terminologii języka biznesu (znajomość języka angielskiego i/lub rosyjskiego, będzie dodatkowym atutem),
- Gotowość do częstych wyjazdów zagranicznych,
- Umiejętność dobrej organizacji czasu pracy,
- Doświadczenie w realizacji celów sprzedażowych min. 3 lata,
- Umiejętność prowadzenia prezentacji produktowych w języku niemieckim dla potrzeb szerszego grona słuchaczy,
- Umiejętność pracy w zespole, ze szczególnym uwzględnieniem zdolności patrzenia na cele, oraz wyniki całego zespołu,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Dyspozycyjność oraz umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
- Rzetelność i terminowość w realizacji zadań,
- Znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office,
- Czynne prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu pojazdów.
Podstawowe zadania i obowiązki:
- Pozyskiwanie nowych rynków i kanałów sprzedaży,
- Realizacja powierzonych celów sprzedaży oraz poziomu nowych zamówień,
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi Klientami oraz pozyskiwanie nowych Klientów,
- Aktywny udział w negocjacjach warunków handlowych z Klientami,
- Udzielanie Klientom i ich pracownikom merytorycznego wsparcia, poprzez szkolenia i doradztwo techniczne,
- Pozyskiwanie zapytań ofertowych, przygotowywanie kalkulacji i ofert,
- Przygotowywanie raportów, analiza trendów, monitorowanie rynku oraz działań konkurencji oraz identyfikowanie nowych szans sprzedażowych,
- Egzekwowanie terminowych płatności od klientów,
- Reprezentowanie firmy poprzez udział w seminariach i targach branżowych.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B (do wyboru),
- Pracę w zróżnicowanym wiekowo zespole, w którym doceniamy wieloletnie doświadczenie na równi z odwagą i dynamizmem młodszych pokoleń,
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
- Niezbędne narzędzia pracy,
- Duże wsparcie merytoryczne na etapie obejmowania nowego stanowiska,
- Możliwość rozwoju własnych umiejętności oraz praktycznego wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań,
- Pakiet świadczeń z funduszu socjalnego,
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- Pakiet medyczny,
- Dofinansowanie do nauki,
- Możliwość nauki języków obcych na koszt pracodawcy,
- Szkolenia językowe i rozwojowe,
- Indywidualny program rozwoju.