HEADHUNTERS Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia) działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego Klienta, międzynarodowego producenta blach stalowych, do pracy stałej poszukuje odpowiedniego kandydata na stanowisko:
Regionalny kierownik sprzedaży na rynek skandynawski
Miejsce pracy: Stargard
Obowiązki:
- poszukiwanie, nawiązywanie kontaktów i pozyskiwanie nowych klientów na terenie Szwecji i Norwegii
- rozwijanie współpracy oraz dbałość o wysoką jakość obsługi kontrahentów
- odwiedzanie klientów w Szwecji i Norwegii na 3-4 dni co dwa tygodnie
- negocjowanie kontraktów handlowych oraz przygotowywanie ofert handlowych
- przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
- praca na oprogramowaniu SAP, przygotowywanie raportów
Wymagania:
- przynajmniej 3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B
- wyższe wykształcenie (przynajmniej licencjat)
- płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny!
- znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- umiejętność skutecznego prowadzenia rozmów i negocjacji handlowych
- prawo jazdy kat. B
- gotowość do częstych wyjazdów służbowych do Szwecji i Norwegii
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie w oparciu o umowę o pracę
- wynagrodzenie początkowe 5500 brutto oraz premię
- szkolenia branżowe
- odpowiednie narzędzia do pracy
- pracę dla osoby samodzielnej, kreatywnej, lubiącej wyjazdy służbowe i wyzwania
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.