PROFIT HR (Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.
Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.
Nasz Klient, niemiecka sieć sklepów powstała w 2004 roku. Firma posiada ponad 2000 sklepów całej Europie. Filie przedsiębiorstwa, oferują produkty codziennego użytku, artykuły upominkowe i dekoracyjne, materiały piśmienne i gry, a także artykuły na przyjęcia, produkty dla majsterkowiczów i artykuły drogeryjne. W związku z realizacją planów i otwieraniem nowych lokalizacji, poszukujemy kolejnej osoby do działu sprzedaży. Regionalny Kierownik Sprzedaży odpowiada za zarządzanie siecią sklepów w podległym regionie i ma możliwość awansu na stanowisko Kierownika Regionu. Aktualnie poszukujemy osób mieszkających w woj. Wielkopolskim, Kujawsko-Pomorskim, Zachodnio-Pomorskim, które poszukują pracy na stanowisku mobilnym w handlu:
Miejsce pracy: Home Office
Branża: Sieci handlowe, Handel
Region działania: Polska Północno- Zachodnia
- Realizacja planów sprzedażowych przedsiębiorstwa,
- Zarządzanie sklepami w podległym regionie,
- Rekrutacja, opieka, motywowanie, zarządzanie i planowanie personelu,
- Koordynacja i doradztwo oraz kompleksowa obsługa poszczególnych projektów handlowych
- Współpraca z centralą w Polsce i w Niemczech.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku menadżerskim w sieci handlowej
- Predyspozycje sprzedażowe i menadżerskie
- Mile widziana znajomość j. niemieckiego
- Pracowitość i bycie przykładem dla współpracowników
- Duża dyspozycyjność i mobilność
- Chęć wdrażania, egzekwowania i utrzymywania wartości i standardów firmy
- Dobra organizacja czasu pracy, zdyscyplinowanie
- Przedsiębiorczość, zaangażowanie i chęć związania się z firmą na stałe oraz awansu na stanowisko Dyrektora Regionu.
OFERUJEMY:
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkach zagranicznych
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Umowę o pracę oraz benefity pracownicze
- Narzędzia pracy, w tym samochód służbowy, laptop, telefon
- Możliwość rozwoju kompetencji
- Udział w tworzeniu firmy na rynku polskim.