Firma ORNO – POLSKA powstała w 1989 roku i jest wiodącym dystrybutorem produktów z branży elektrotechnicznej oraz z branży zabezpieczeń w kraju i w Europie.
Jesteśmy wyłącznym przedstawicielem na Polskę marek ORNO oraz Ei Electronics. Na dzień dzisiejszy na rynku krajowym firma posiada ponad 900 Partnerów Handlowych w tym markety DIY: Leroy Merlin, Obi, Bricoman, grupy zakupowe oraz sieci hurtowni.
Poszukujemy osób, które chcą w pracy działać i myśleć samodzielnie, kreatywnych, odważnych i konsekwentnych w dążeniu do celów. Wychodzimy z założenia, że wiedzę, umiejętności i doświadczenie każdy zdobywa z czasem i w tym aktywnie wspieramy naszych Pracowników. Kluczowe są dla nas, niezależnie od specyfiki stanowiska oraz miejsca w strukturze organizacyjnej, zaangażowanie, motywacja wewnętrzna oraz samodzielność każdego Pracownika. Aktualnie poszukujemy Kandydatów zainteresowanych pracą na stanowisku:
Region działania: Polska centralna
W naszym rozumieniu stanowisko Regionalnego Kierownika Sprzedaży to jedno z najbardziej odpowiedzialnych i kluczowych funkcji w dziale sprzedaży. Kierownik Sprzedaży zarządza klientami, produktami oraz wiedzą produktową. Główny zakres obowiązków:
- Realizacja strategii sprzedaży na podległym regionie w kanale hurtowym i sieci DIY;
- Pozyskiwanie nowych Klientów w kanale hurtowym oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi Klientami (zarządzanie Klientami);
- Rozwój sprzedaży poprzez poszerzanie oferty u dotychczasowych Klientów o kolejne produkty i grupy produktowe (zarządzanie produktem);
- Udzielanie merytorycznego wsparcia, poprzez szkolenia i doradztwo techniczne dla Klientów (zarządzanie wiedzą);
- Informowanie klientów o programach i akcjach marketingowych, tj.: wyprzedażach, konkursach, gazetkach, organizowanie ekspozycji, etc.
Oferujemy:
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz atrakcyjny pakiet socjalny,
-
Niezbędne narzędzia pracy, w tym laptop, telefon oraz samochód służbowy
-
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności
-
Atrakcyjny system premiowy uzależniony od wyników
-
Możliwość rozwoju zawodowego
Wymagania:
-
Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej w sektorze B2B.
-
Prawo jazdy, praca w 100% w terenie
-
Znajomość specyfiki dystrybucji w kanale sieciowym (hurtownie i markety DIY).
-
Wykształcenie min. średnie techniczne.
-
Praktyczna znajomość obsługi komputera, w tym bardzo dobra znajomość programów tj. Excel, Word. Mile widziana znajomość programu magazynowo-sprzedażowego Subiekt GT.
-
Predyspozycje zawodowe tj.: umiejętność nawiązywania i skutecznego podtrzymywania długofalowych, partnerskich relacji z klientami; umiejętność planowania i organizacji własnej pracy oraz opracowywania sposobów realizacji zadań; wysoka kultura osobista oraz samodzielność, zaangażowanie i odpowiedzialność.
-
Preferowane miejsce zamieszkania: Piotrków Trybunalski, Bełchatów, Zduńska Wola, Sieradz, Turek, Łódź i okolice.