Ogłoszenie numer: 3769134, z dnia 2020-10-23
Klient portalu Praca.pl
Dynamicznie rozwijająca się firma o zasięgu międzynarodowym poszukuje do nowobudowanego Działu Sprzedaży kandydatów, którzy zdobyli swoje doświadczenie w sprzedaży w obszarze FMCG bądź sprzętu medycznego.
Regionalny Kierownik Sprzedaży / Area Sales Manager
Miejsce pracy: podkarpackie
Opis stanowiska
- Realizacja powierzonych planów sprzedażowych na wyznaczonym terenie
- Budowanie i rozwijanie sieci dystrybucji w regionie, zarządzanie polityką dystrybucji w regionie, monitorowanie efektywności poszczególnych Klientów
- Aktywne pozyskiwanie Klientów biznesowych oraz doradztwo w zakresie oferty produktowej
- Dbałość o utrzymanie wysokich standardów obsługi Klientów
- Negocjowanie kontraktów handlowych z dystrybutorami i sieciami lokalnymi
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących Klientów w kanale tradycyjnym
- Przygotowywanie raportów i analiz sprzedaży do rozliczenia premii – po zakończeniu każdego miesiąca
- Aktywna współpraca z innymi pracownikami w obrębie działu
- Rekrutacja oraz zarządzenie zespołem Przedstawicieli Handlowych
- Nadzór oraz monitorowanie realizacji zadań i obowiązków na danym terenie
- Prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli handlowych i sieci dystrybucji
- Coaching zespołu
- Zarządzanie budżetem trade – marketingowym regionu (rozliczanie promocji)
- Podejmowanie działań mających na celu rozszerzenie sprzedaży i pozyskanie nowych Klientów
- Podejmowanie inicjatywy w zakresie tworzenia nowych produktów
- Monitorowanie we współpracy z Działem Księgowości płatności za dostarczone towary
- Nadzór nad realizacją kanału sprzedaży dystrybutora
- Praca w biurze i w terenie
Wymagania
- Doświadczenie w sprzedaży poparte sukcesami - minimum 3 lata
- Umiejętność budowania efektywnego i zmotywowanego zespołu - minimum 1 rok doświadczenia
- Umiejętność prowadzenia spotkań handlowych, także spotkań i negocjacji na poziomie kadry zarządzającej
- Nastawienie na rozwój i doskonalenie umiejętności własnych jak i zespołu
- Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne (komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów)
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Orientacja na Klienta oraz determinacja w dążeniu do realizacji celów biznesowych
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Wynagrodzenie zasadnicze z atrakcyjnym systemem premiowym
- Możliwość rozwoju kompetencji poprzez profesjonalne szkolenia
- Możliwość realizowania własnych wizji i pomysłów
- Pakiet narzędzi niezbędnych do efektywnego wykonywania powierzonych obowiązków (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy)
- Opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.