W związku z wprowadzenia na polski rynek profesjonalnego systemu monitorowania pojazdów poszukujemy dla naszego Klienta kandydatów na stanowisko:
Regionalny Kierownik ds. klientów kluczowych
Nr Ref.: RKKK/małopolskie
Profil optymalnego kandydata:
Kandydaci składający aplikacje na w/w stanowisko powinni posiadać zdolność i doświadczenie w środowisku pracy na rynku biznesowym, połączone ze znajomością branży usług monitorowania pojazdów oraz zdalnej transmisji danych. Idealny kandydat powinien cechować się silną motywacją i wysokim poziomem zaangażowania w realizację powierzonych obowiązków.
Oczekiwania i kwalifikacje:
- Wykształcenie minimum średnie (preferowane profile techniczne)
- Prawo jazdy kategorii B
- Znajomość zagadnień związanych z systemami monitorowania pojazdów przy wykorzystaniu sieci GSM oraz GPS
- Znajomość zagadnień z branż okołomotoryzacyjnych
- Znajomość reguł pracy z klientem biznesowym
- Podstawowa wiedza techniczna (lub umiejętność jej szybkiego przyswajania)
- Wiedza z zakresu skutecznego pozyskiwania klienta
Warunki pracy:
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę
- System wynagrodzeń: podstawa + premia + prowizja
- Profesjonalny i sprawdzony produkt
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon, narzędzia firmowe)
- Pełne szkolenie produktowe i handlowe w siedzibie spółki
Informacje dodatkowe:
Aplikacje kandydatów posiadających min. 12 miesięczne doświadczenie w sprzedaży usług telemetrycznych do biznesu rozpatrywane będą w pierwszej kolejności.