Dla międzynarodowego, renomowanego producenta i lidera z obszaru systemów mocowań, dedykowanych do obrabiarek CNC, poszukujemy osoby na stanowisko Regionalnego Inżyniera Sprzedaży.
- Sprzedaż rozwiązań, zwiększających efektywność produkcji Klienta, a nie samych produktów.
- Obsługa aktualnych Klientów w woj. dolnośląskim i południowej cześci woj. lubuskiego.
- Po okresie wdrożenia, prowadzenie projektów biznesowych jako ekspert w zakresie zaawansowanych systemów, dedykowanych do optymalizacji produkcji.
- Dobór mocowań do maszyn CNC (centra obróbcze dedykowane do przemysłu metalowego).
- Obsługa obecnych i pozyskiwanie nowych Klientów w powierzonym regionie.
- Kompleksowe doradztwo techniczne w zakresie doboru produktów do prowadzonego przez Klienta procesu obróbki metalu.
- Budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami.
- Sprzedaż systemów mocowań, dedykowanych do przemysłu metalowego (zakłady przemysłowe, dostawcy obrabiarek CNC, warsztaty o profilu obróbki skrawaniem).
- Negocjowanie warunków handlowych, zgodnych z polityką cenową firmy.
- Realizacja założonych celów sprzedaży.
- Raportowanie do Dyrektora działu w Polsce.
- Swoboda w budowaniu relacji z Klientami, z poziomu eksperta w zakresie projektów optymalizujących produkcję, z wykorzystaniem systemów mocowania detali na obrabiarkach CNC.
- Otwarty umysł i szerokie spojrzenie na proces produkcji u Klienta.
- Gotowość do wdrażania nieszablonowych rozwiązań w celu budowy marki własnej, jako specjalisty w obszarze optymalizacji produkcji.
- Doświadczenie na stanowisku handlowym (mobilnym), związanym z obróbką skrawaniem (obrabiarki CNC, narzędzia skrawające, systemy mocowań: imadła, oprawki, itp.).
- Mile widziane wykształcenie wyższe-techniczne.
- Gotowość do pracy mobilnej w podległym obszarze.
- Komunikatywność i otwartość.
- Nastawienie na realizację założonego celu.
- Samodzielność w działaniu, gotowość do wdrażania własnych inicjatyw i pomysłów.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym komunikację.
- Praca w trybie mobilnym (w powierzonym regionie) u międzynarodowego, renomowanego producenta, lidera w swojej branży.
- Atrakcyjne wynagrodzenie, zawierające podstawę wynagrodzenia oraz premie, uzależnione od realizacji indywidualnego planu w regionie.
- Samochód służbowy z możliwością korzystania w celach prywatnych.
- Komputer, tablet, telefon i inne niezbędne narzędzia pracy.
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę.
- Możliwość szkoleń zagranicznych.
Poznaj
TBS Consulting
TBSConsulting jest firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w prowadzeniu rekrutacji na stanowiska specjalistyczne średniego i wyższego szczebla.Naszym głównym celem jest wsparcie Klienta w procesie wyszukania grupy odpowiednich Kandydatów, badania kompetencji, oceny osobowości oraz rekomendacji wyselekcjonowanych osób. Z naszymi Klientami pracujemy na zasadach success fee oraz retainer fee. Każdy z realizowanych projektów jest objęty gwarancją. W przypadku rozstania z Kandydatem rekomendowanym przez TBS Consulting nieodpłatnie ponawiamy proces poszukiwań.Wszyscy Kandydaci biorący udział w naszych rekrutacjach mogą liczyć na pełną dyskrecję. Jesteśmy w kontakcie z Kandydatem na każdym etapie rekrutacji, zarówno w momencie przesyłania aplikacji do Klienta, umawianiu spotkań, informacji zwrotnej po spotkaniach z Klientem i po zakończeniu całego procesu rekrutacji. Budujemy długofalowe relacje biznesowe - ponad połowę rekrutacji zakończyliśmy dzięki Networkingowi, czyli poleceniom ze strony naszych Kandydatów.