PEPCO Poland to dynamicznie rozwijająca się europejska sieć dyskontów odzieżowo-przemysłowych, oferujących swoim klientom szeroki asortyment produktów w najniższych cenach. Pierwszy sklep PEPCO powstał w 2004 roku, dziś średnio otwieramy ich kilkadziesiąt rocznie. Obecnie w Polsce działa już 600 sklepów i ponad 100 na terenie Europy: w Czechach, Rumunii, na Węgrzech i Słowacji. Mamy bardzo liczny zespół. W PEPCO pracuje 6500 osób, wśród nich ponad 300 w poznańskiej centrali. Jesteśmy częścią południowoafrykańskiego holdingu PEPKOR, który w branży sprzedaży detalicznej działa już ponad 50 lat, zatrudniając dziś 32 000 osób w sklepach w Europie, Afryce oraz Australii. Razem z nim należymy do Grupy Kapitałowej Steinhoff International Holdings Limited - spółki giełdowej, która jest właścicielem ponad dwóch tysięcy sklepów, w ponad 40 krajach na świecie.
Obszar pracy – województwa: opolskie, śląskie, małopolskie, podkarpackie
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- prowadzanie przeglądów warunków pracy w zakresie BHP w sklepach,
- organizowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP dla pracowników,
- sporządzanie dokumentacji powypadkowej,
- opracowywanie instrukcji i procedur dotyczących bezpieczeństwa pracy,
- prowadzenie dokumentacji BHP oraz raportowanie danych wymaganych wewnętrznymi procedurami
- wykształcenia wyższego o kierunku lub specjalności związanej z bezpieczeństwem i higieną pracy lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie,
- przynajmniej 1- rocznego doświadczenia zawodowego w służbie BHP (preferowane doświadczenie w firmie handlowej),
- bardzo dobrej znajomości przepisów BHP i Prawa Pracy,
- samodzielności w realizacji zadań,
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
- prawa jazdy kat. B i gotowości do pracy w terenie oraz podróży służbowych.
- umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- korzystne warunki wynagradzania,
- przyjazną atmosferę,
- pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
- narzędzia pracy:samochód, laptop, telefon komórkowy.