Timac Agro Polska to firma handlowa działająca w branży rolniczej, należąca do francuskiej grupy kapitałowej Roullier. Głównym obszarem naszej działalności jest dostarczanie innowacyjnych rozwiązań związanych z odżywianiem roślin i zwierząt na rzecz zrównoważonego rolnictwa. Naszym niewątpliwym atutem jest fakt, iż w produkcji nawozów i produktów zootechnicznych wykorzystujemy naturalne, aktywne molekuły pozyskiwane z alg morskich.
W Polsce Timac Agro działa od 2005 roku stawiając na doradztwo, innowację i partnerstwo. Każdego dnia nasz zespół dociera do producentów w całym kraju, pomagając sprostać zmiennym wymaganiom rynkowym. Współpraca z licznymi gospodarstwami jest dla nas źródłem stałej motywacji w poszukiwaniu nowych rozwiązań, służącym polskim producentom.
Obecnie budując i rozwijając cały czas nasz zespół oferujemy zatrudnienie na stanowisku:
- Budowanie i zarządzanie zespołem Doradców Techniczno-Handlowych w sposób indywidualny, przy wykorzystaniu dedykowanych narzędzi wspierających ten proces,
- Dbanie o rozwój regionu, m.in. poprzez organizację szkoleń, konferencji czy spotkań polowych dla kontrahentów,
- Rozwijanie i zarządzanie siecią dystrybucji,
- Racjonalne dysponowanie budżetem marketingowym,
- Bezpośrednia współpraca z szefami działów wspierających (Logistyka, Marketing, Finanse, HR),
- Udział we wdrażaniu najnowocześniejszych technologii w branży agro,
- Współtworzenie strategii marketingowej i handlowej Grupy Roullier, m.in. podczas expert training’ów w HQ w Saint Malo (Francja) i licznych projektów szkoleniowych.
- Wykształcenie wyższe (mile widziane rolnicze lub pokrewne),
- Umiejętność zarządzania zespołem,
- Orientacja na wynik i determinacja do osiągania wyznaczonych celów,
- Doskonałe umiejętności interpersonalne oraz organizacyjne,
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
- Umiejętności handlowe i zainteresowanie rolnictwem,
- Inicjatywa i samodzielność w działaniu.
- Umowę o pracę na pełen etat - pierwszą umowę podpisujemy na 6 miesięcy,
- Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz premie zależne od efektów pracy,
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę, wspieraną przez kompetentny zespół managerów oraz licznymi, skrojonymi na miarę szkoleniami,
- Możliwość dołączenia do zespołu światowego lidera innowacyjności branży AGRO,
- Dużą swobodę we wdrażaniu własnych, autorskich pomysłów,
- Dopasowaną do indywidualnych potrzeb ścieżkę kariery i możliwości rozwojowe w międzynarodowym środowisku.
- Dofinansowanie zajęć sportowych,
- Prywatna opieka medyczna,
- Ubezpieczenie na życie,
- Elastyczny czas pracy,
- Spotkania integracyjne,
- Służbowy telefon do użytku prywatnego,
- Służbowy samochód do użytku prywatnego,
- Komputer do użytku prywatnego,
- Program emerytalny,
- Dodatkowe świadczenia socjalne,
- Dofinansowanie wypoczynku,
- Paczki świąteczne.