Regionalny Dyrektor Sprzedaży
Katowice, Opole
Regionalny Dyrektor Sprzedaży
Katowice, Opole
Nr Ref.: 1044132
Katowice, Opole
Nr Ref.: 1044132
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Dla naszego Klienta, uznanej firmy zajmującej się sprzedażą sprzętu medycznego do szpitali, poszukujemy osoby z woj. śląskiego lub opolskiego na stanowisko Regionalny Dyrektor Sprzedaży.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zarządzanie podległym siedmioosobowym zespołem oraz sprzedaż na przypisanym terenie.
Do jej obowiązków należeć będzie: weryfikacja cotygodniowych planów pracy i raportów Area Sales Managerów w odniesieniu do listy projektów, zawartych umów, analizy rynku i planów pozostałych pracowników zespołu; koordynowanie współpracy pomiędzy nimi a Działem Marketingu i Sprzedaży; przydzielanie zadań podwładnym, nadzór nad ich realizacją; wspieranie w rozwiązywaniu problemów organizacyjnych; motywowanie i podnoszenie efektywności pracy; zaangażowanie w budowanie zespołu poprzez udział w rekrutacji i przeciwdziałanie fluktuacji. Ułatwianie przepływu informacji pomiędzy pracownikami i innymi działami oraz przełożonym wyższego szczebla. Weryfikacja pracy ASM i ocena efektywności. Dbałość o stały rozwój i doskonalenie ASM w zakresie kompetencji sprzedażowych – w tym identyfikowanie potrzeb szkoleniowych (produktowych i innych).
Osoba ta będzie zajmować się codziennym nadzorem nad procesami sprzedaży (sprzętu inwestycyjnego i produktów jednorazowych), koordynowanie przepływu dokumentów i informacji, realizowanie budżetu sprzedaży dla podległego regionu. Wspieranie pracowników u kluczowych klientów lub u klientów, gdzie zidentyfikowano problemy.
Będzie odpowiedzialna za wyszukiwanie możliwości biznesowych i identyfikacja obszarów rodzących problemy w podległym regionie oraz weryfikację zgodności realizacji zadań przez podwładnych ze strategią organizacji.
W obszar jej kompetencji wchodzić będzie realizacja przetargów oraz bieżące zarządzanie listą projektów w regionie. Będzie nawiązywać i utrzymywać kontakt z kluczowymi klientami.
poszukujemy osoby o wykształceniu wyższym, łączącej w sobie doświadczenie w sprzedaży produktów medycznych do szpitali z doświadczeniem w zarządzaniu ludźmi.
Znajomość rynku dystrybucji sprzętu medycznego oraz wiedza z zakresu technik negocjacji i sprzedaży jest warunkiem niezbędnym.
Zwracamy uwagę na bardzo dobrą znajomość Excel, dobrą znajomość języka angielskiego, wysoką komunikatywność, lojalność, odporność na stres oraz umiejętność planowania i zarządzania czasem.
Osoba ta będzie raportować do Dyrektora Operacyjnego ds. Handlowych.
hays.pl |