Loading Systems to jedna z wiodących europejskich marek, pionier i lider w swojej branży. Od ponad 50 lat dba o sprawne funkcjonowanie efektywnego łańcucha dostaw klientów. Specjalizuje się w produkcji, montażu i serwisie kompletnych systemów przeładunkowych – bram przemysłowych, pomostów, uszczelnień dokowych, bram szybkobieżnych, przeciwpożarowych, stołów nożycowych oraz innych zaawansowanych technologii, urządzeń i akcesoriów zapewniających wysoką wydajność pracy i poprawiających bezpieczeństwo w strefie przeładunku.
Poszukujesz ciekawej, pełnej ambitnych wyzwań, mobilnej pracy w jednej z największych branż i chciałbyś aby Twoja kandydatura wzięła udział w tym procesie rekrutacji?
W związku z rozwojem struktur firmy aktualnie rekrutujemy na stanowisko:
- dba o utrzymanie i rozwój współpracy i relacji z obecnymi Klientami w podległym regionie
- aktywnie pozyskuje nowych klientów do obsługi serwisowej w podległym regionie
- dba o prawidłową jakość obsługi i rzetelne doradztwo w zakresie eksploatacji
- współpracuje z Działem Sprzedaży w celu zapewnienia Klientom właściwej opieki handlowej
- zapewnia realizację planów sprzedaży w podległym regionie
- planuje działania i raportuje wyniki w systemach funkcjonujących w firmie
- reprezentuje profesjonalnie markę oraz wartości Loading Systems, aktywnie promuje najwyższe standardy obsługi
-
wykształcenie techniczne, średnie lub wyższe, mile widziane budowlane, elektryczne lub mechaniczne,
- doświadczenie handlowe w branżach technicznych, przemysłowej stolarki otworowej, techniki przeładunku, utrzymania ruchu lub technicznych usług facility management, elektro-instalacyjnej lub doświadczenie w sprzedaży usług serwisu w branżach elektro-mechanicznych stanowić będą dodatkowy atuty,
- łatwość nawiązywania kontaktów i umiejętność budowania relacji z klientem,
- doświadczenie w prowadzeniu rozmów i negocjacji na różnych szczeblach organizacyjnych,
- dyspozycyjność i dobra organizacja pracy własnej, punktualność,
- wysoka kultura osobista i prezencja,
- praktyczna znajomość pakietu aplikacji biurowych MS Office: Excel, PowerPoint, znajomość rysunku technicznego (DWG), schematów (DTR). Doświadczenie w pracy z systemami CRM, ERP będą dodatkowym atutem.
- samodzielność,
- prawo jazdy kat. B,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
- umowę o pracę
- niezbędne narzędzia pracy: samochód, telefon, laptop,
- wsparcie merytoryczne, szkolenia
- perspektywę rozwoju, awansu
- Ubezpieczenie grupowe
- Prywatną Opiekę Medyczną