Regional Category Manager Marketing & Sales Procurement
Będziesz pracować z produktami, które wywołują emocje - prawdopodobnie najlepszymi na świecie, w firmie, która zajęła 1. miejsce w niezależnym rankingu „Poland’s Best Employers 2023” w kategorii FMCG.Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: R1634
Co będziesz robić?
- Wspierać tworzenie oraz realizację zakupowej strategii kategorii opracowanych przez Global Category Manager’ów (GCM) w obszarze marketingu i sprzedaży.
- Obsługiwać kategorie obejmujące media, badania rynku, agencje, produkcję, sponsoring i materiały POS ( z biegiem czasu zakres kategorii może ewoluować).
- Negocjować z głównymi dostawcami wyżej wymienionych usług.
- Ściśle współpracować z regionalnym i lokalnym marketingiem, marketingiem handlowym, sprzedażą oraz działem prawnym w celu wypracowania jak najlepszych rozwiązań dla firmy.
- Uczestniczyć w procesie zarządzania procesem przetargowym, np. gromadzenie, analiza i synteza danych, tworzenie i edycja eRFP, zarządzanie dostawcami, ocena dostawców, zarządzanie wynikami dostawców, zarządzanie umowami, wdrażanie umów itp.
- Pomagać lokalnym zespołom marketingu i sprzedaży w maksymalizacji zwrotu
z inwestycji marketingowych w najbardziej efektywny sposób. - Twoje działania będą skupione głównie w Polsce oraz wybranych krajach
w Regionie Europy Zachodniej.
Czego oczekujemy?
- Minimum 5 lat doświadczenia w zespole zakupów, który współpracuje z działem marketingu.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. C1
- Doświadczenia w negocjowaniu umów oraz w realizacji procesów przetargowych.
- Umiejętności analitycznego myślenia do przeprowadzania analiz rynkowych, branżowych oraz przeglądu i wyboru dostawców.
- Dobrej wiedzy na temat finansów.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta
Co będziesz robić?
- Wspierać tworzenie oraz realizację zakupowej strategii kategorii opracowanych przez Global Category Manager’ów (GCM) w obszarze marketingu i sprzedaży.
- Obsługiwać kategorie obejmujące media, badania rynku, agencje, produkcję, sponsoring i materiały POS ( z biegiem czasu zakres kategorii może ewoluować).
- Negocjować z głównymi dostawcami wyżej wymienionych usług.
- Ściśle współpracować z regionalnym i lokalnym marketingiem, marketingiem handlowym, sprzedażą oraz działem prawnym w celu wypracowania jak najlepszych rozwiązań dla firmy.
- Uczestniczyć w procesie zarządzania procesem przetargowym, np. gromadzenie, analiza i synteza danych, tworzenie i edycja eRFP, zarządzanie dostawcami, ocena dostawców, zarządzanie wynikami dostawców, zarządzanie umowami, wdrażanie umów itp.
- Pomagać lokalnym zespołom marketingu i sprzedaży w maksymalizacji zwrotu
z inwestycji marketingowych w najbardziej efektywny sposób. - Twoje działania będą skupione głównie w Polsce oraz wybranych krajach
w Regionie Europy Zachodniej.
Czego oczekujemy?
- Minimum 5 lat doświadczenia w zespole zakupów, który współpracuje z działem marketingu.
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. C1
- Doświadczenia w negocjowaniu umów oraz w realizacji procesów przetargowych.
- Umiejętności analitycznego myślenia do przeprowadzania analiz rynkowych, branżowych oraz przeglądu i wyboru dostawców.
- Dobrej wiedzy na temat finansów.
Co otrzymasz?
- Umowę o pracę
- Jasny system premiowy
- Miejsce parkingowe
- Opiekę medyczną
w Luxmed - Kartę sportową
- Wczasy pod gruszą
- Pracodawcę odpowiedzialnego społecznie
- Szkolenia z produkcji i degustacji piwa
- Piwo na Święta