Referent

Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Olsztyn
praca stacjonarna
6 dni temu
Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 149794

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • Praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu;
  • Kontakt z klientem zewnętrznym;
  • Zagrożenie korupcją.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Narzędzia i materiały pracy – komputer i inne urządzenia biurowe;
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
  • 8-godzinny czas pracy przez 5 dni w tygodniu;
  • Praca siedząca;
  • Budynek dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.

Zakres zadań

  • Prowadzi sekretariat Naczelnika Urzędu oraz jego Zastępców i obsługuje kancelarię w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań przez Urząd.
  • Prowadzi sprawy związane z udzielaniem upoważnień do podejmowania czynności w imieniu Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz przygotowuje akty prawa wewnętrznego w celu umożliwienia realizacji zadań.
  • Prowadzi sprawy w zakresie obsługi kadrowej, gospodarowania mieniem, spraw obronnych i zarządzania kryzysowego, ochrony informacji prawnie chronionych, ochrony przeciwpożarowej, ochrony fizycznej osób, obiektu i mienia w celu prawidłowego wykonywania powierzonych zadań przez Urząd.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Podstawowa znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • Umiejętność obsługi komputera, tym aplikacji biurowych (edytor tekstu, arkusze kalkulacyjne)
  • Komunikatywność
  • W jednostkach organizacyjnych KAS może być zatrudniona albo pełnić służbę osoba, która nie pełniła służby zawodowej ani nie pracowała w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 306 z późn. zm.), ani nie była ich współpracownikiem
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór oświadczenia – Dz. U. z 2017 r. poz. 423), dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-03-31 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Olsztynie
Al. Marsz. Józefa Piłsudskiego 59A
10-950 Olsztyn
lub składaj do kancelarii Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
- z dopiskiem „Oferta pracy – referent SWW w US w Olsztyn”.



Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Pracownik Kancelarii - Specjalista EOD

    Mag Dystrybucja sp. z o.o. sp.k.   Olsztyn, ul. Sprzętowa 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    dygitalizacja dokumentów wpływających do firmy z zewnątrz, dbanie o ich prawidłowy obieg (faktury kosztowe, umowy, pisma, projekty itp), inicjowanie księgowania dokumentów kosztowych, wstępna kwalifikacja (wskazywanie MPK oraz opisów analitycznych) przekierowywanie do zatwierdzenia przez...
  • Młodszy Inspektor ds. Rejestracji (z językiem chińskim)

    Asseco Data Systems S.A.   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
  • Pracownik ds. administracji na budowie

    Klient portalu Praca.pl   warmińsko-mazurskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Szwecja
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Wsparcie kierownika budowy w zarządzaniu projektem; Organizacja zaplecza i dokumentacji pracowników budowy; Przygotowywanie zamówień na materiały; Obsługa dokumentacji związanej z budową i pracownikami; Utrzymywanie kontaktu z centralą w Warszawie;
  • Pracownik administracyjny

    Lambda S.A.   warmińsko-mazurskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Szwecja
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie kierownika budowy w działaniach związanych z zarządzaniem projektem, Organizacja zaplecza i dokumentacji związanej z zatrudnionymi pracownikami budowy, Przygotowanie zamówień na materiały, Obsługa dokumentacji związanej z budową i pracownikami na...
  • Młodszy Specjalista ds. Procesów Certyfikacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Obsługa procesów wydawania i unieważniania certyfikatów zgodnie z wymogami prawa i procedurami firmy. Zarządzanie korespondencją elektroniczną i papierową dotyczącą wniosków certyfikacyjnych. Weryfikacja dokumentów i tożsamości klientów. Prowadzenie linii telefonicznej do spraw...
  • Specjalista ds. administracji z językiem francuskim

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Lilial Support jest zespołem utworzonym w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support na rynkach bezpośredniej sprzedaży do pacjentów, gdzie w naszym Centrum wspieramy lokalne spółki w zadaniach administracyjnych. Poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i...
  • Specjalista ds. administracji

    Klient portalu Praca.pl   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    11 dni
    Obsługa zamówień dla pacjentów. Przygotowanie dokumentów i recept na refundowane produkty. Fakturowanie dla płatników i klientów. Zarządzanie danymi w systemie CRM. Uczestnictwo w projektach wyznaczonych przez kierownictwo. Budowanie relacji z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
  • Starszy referent / Młodszy specjalista w Dziale Świadczeń Zdrowotnych w Wydziale do Spraw Służb Mundurowych

    Zachodniopomorski OW NFZ   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    GŁÓWNE ZADANIA udział w postępowaniach konkursowych o zawarcie umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzajach świadczeń pozostających we właściwości Wydziału oraz zadaniach związanych z aneksowaniem umów na kolejny okres rozliczeniowy; obsługa merytoryczna i monitorowanie...
  • Specjalista ds. Administracji

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Przygotowanie wniosków i dokumentów dla nowych kierunków i specjalizacji. Koordynowanie procesu naboru: ogłoszenia, kampanie promocyjne, dokumentacja, informowanie jednostek, organizacja komisji rekrutacyjnej. Planowanie kształcenia dla kursów i studiów podyplomowych. Aktualizacja danych...
  • Samodzielny referent ds. kształcenia podyplomowego

    Uniwersytet Medyczny w Łodzi   Łódź    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Centrum Kształcenia Podyplomowego Pracownik zatrudniony na tym stanowisku to osoba, która: przygotowuje wnioski i dokumenty niezbędne do otwarcia nowych kierunków studiów i specjalizacji, przeprowadza proces naboru (ogłoszenie, akcja promocyjna, kompletowanie dokumentów, informowanie...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379