Wprowadzanie danych z komputerów źródłowych (podatkowych) do systemu komputerowego
Obsługa podatników
Wydawanie zaświadczeń
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
Przygotowywaniedokumentów celem przekazania do archiwum
Prowadzenie brakowania dokumentacji niearchiwalnej
Przygotowywanie dokumentów do wysyłki zgodnie z właściwością miejscową
Obsługa systemu zarządzania dokumentacja
Obsługa urządzeńorganizacyjno- technicznych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: chęć do pracy
Wymagania inne:
Miejsce pracy:
Jastrzębie-Zdrój
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 994,40 PLN
KONTAKT:
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Adres:
Wrocławska 2, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Dane kontaktowe:
Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju Twój doradca 323566299
Sposób kontaktu:
za pośrednictwem urzędu
Wymagane dokumenty:
cv
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
Klient portalu Praca.pl
Katowice
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Realizacja zadań związanych z oceną ryzyka kredytowego dla podmiotów gospodarczych; Utrzymywanie kontaktu z doradcami w oddziałach oraz pracownikami jednostek specjalistycznych; Terminowa i uporządkowana obsługa wpływających wniosków oraz ich przydzielanie do odpowiednich komórek realizacyjnych;
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Przygotowanie dokumentacji tradycyjnej do digitalizacji, Digitalizację dokumentacji tradycyjnej (papierowej) - aktowej, Obsługę programu Trimlogic, Współpracę z zespołem Zamiejscowego Wydziału Dokumentacji.
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
1 dni
Obsługa zamówień dla pacjentów. Przygotowanie dokumentów i recept na refundowane produkty. Fakturowanie dla płatników i klientów. Zarządzanie danymi w systemie CRM. Uczestnictwo w projektach wyznaczonych przez kierownictwo. Budowanie relacji z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
OPIS STANOWISKA Prowadzenie elektronicznych wykazów stanów magazynowych, Katalogowanie materiałów oraz kontrolowanie stanów magazynowych, Sporządzanie rejestrów oraz dokumentów wydań i zwrotów magazynowych, Prowadzenie wykazu dostawców, Wykonywanie czynności w zakresie reklamacji,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres zadań: Prowadzenie ewidencji związanej z gospodarką magazynową, Prowadzenie kontroli dostaw i wydawania materiałów, towarów i wyrobów gotowych, Obsługa komputerowego systemu wagowego, Prowadzenie ewidencji odpadów w tzw. bazie BDO(tworzenie, wystawianie i przyjmowanie kart BDO),...
rozliczanie pracy personelu medycznego (lekarzy, pielęgniarek, fizjoterapeutów) świadczącego usługi w ramach opieki domowej dla pacjentów wentylowanych mechanicznie; wprowadzanie danych rozliczeniowych do systemu mMedica; weryfikacja dokumentacji medycznej pod kątem wymogów narzuconych przez...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Lilial Support jest zespołem utworzonym w strukturze naszego departamentu Global Commercial Support na rynkach bezpośredniej sprzedaży do pacjentów, gdzie w naszym Centrum wspieramy lokalne spółki w zadaniach administracyjnych. Poszukujemy osób doświadczonych w zakresie planowania i...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
OPIS STANOWISKA prowadzenie elektronicznych wykazów stanów magazynowych, katalogowanie wszystkich sprzętów oraz materiałów oraz kontrolowanie stanów magazynowych, prowadzenie wykazów wymagających okresowego przeglądu oraz przekazywanie do legalizacji, sporządzanie rejestrów oraz...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Zarządzanie sekretariatem i obsługa centrali telefonicznej. Przygotowanie dokumentacji, w tym pism, analiz, raportów i rejestracja korespondencji. Organizacja spotkań, podróży służbowych oraz obsługa gości. Wsparcie administracyjne i logistyczne, zarządzanie zaopatrzeniem...
Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.
Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.
Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379