Referent

Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
Łowicz
praca stacjonarna
1 dzień temu
Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Łowicz
Ogłoszenie o naborze Nr 146579

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań



  • praca w siedzibie Urzędu na stanowisku administracyjno-biurowym z przewagą wysiłku umysłowego, związana z permanentną obsługą klientów zewnętrznych,
  • praca przeważnie siedząca, przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
  • narzędzia pracy –sprzęt biurowy (np. komputer, drukarka, niszczarka, itp.).

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy



  • stanowisko pracy oświetlone światłem naturalnym i sztucznym,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w budynku trzypiętrowym,
  • budynek nie jest wyposażony w windę, co uniemożliwia osobom o ograniczonej sprawności ruchowej dostęp do wyższych, niż parterowa kondygnacji budynku,
  • budynek wyposażony w podjazd dla wózków inwalidzkich,
  • na parterze budynku znajduje się pomieszczenie higienicznosanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Podejmuje wobec podatników działania informacyjne i dyscyplinujące, w celu doprowadzenia do wygaśnięcia zobowiązań podatkowych, bez konieczności stosowania środków egzekucyjnych oraz dokonuje oceny wymagalności zaległości podatkowych.
  • Podejmuje czynności poprzedzające wszczęcie postępowania egzekucyjnego , w tym wystawia i doręcza upomnienia, wystawia i przekazuje do realizacji tytuły wykonawcze i wnioski egzekucyjne oraz zarządzenia zabezpieczenia, w celu doprowadzenia do wygaśnięcia zobowiązań podatkowych
  • Prowadzi postępowania podatkowe i opracowuje decyzje w zakresie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych oraz pomocy publicznej, których celem jest umożliwienie podatnikom wywiązania się z obowiązków, dotyczących zapłaty zobowiązań podatkowych.
  • Prowadzi postępowania podatkowe i opracowuje decyzje o odpowiedzialności podatkowej osób trzecich, w celu wyegzekwowania zobowiązań podatkowych ciążących na podatnikach.
  • Ocenia i analizuje ryzyka dotyczące braku wykonania zobowiązań podatkowych w wyniku ich przedawnienia w celu zapobiegania temu zjawisku.
  • Przygotowuje postanowienia w zakresie nadawania decyzjom rygoru natychmiastowej wykonalności, przygotowuje decyzje o zabezpieczeniu, dokonuje wpisu zastawu skarbowego, uczestniczy w postępowaniu wieczystoksięgowym, w celu zabezpieczenia wykonania zobowiązań podatkowych.
  • Poszukuje majątku zobowiązanych w celu prowadzenia skutecznej egzekucji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów podatkowych, ordynacji podatkowej i ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • Umiejętność pracy w zespole, współpracy z innymi pracownikami dzielenia się wiedzą oraz informacjami
  • Biegła obsługa komputera
  • Cierpliwość, dokładność, uprzejmość
  • Komunikatywność
  • Umiejętność organizacji pracy
  • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych i pod presją czasu
  • Obsługa: MS Office: Word oraz Excel
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Obsługa aplikacji i systemów informatycznych Min. Finansów

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie:: http://www.lodzkie.kas.gov.pl/pl/izba-administracji-skarbowej-w-lodzi/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór oświadczenia - Dz. U. z 2017 r. poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed dniem 01 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-13 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Łodzi
al. Kościuszki 83
90-436 Łódź
Kancelaria, pokój nr 1
z dopiskiem: ogłoszenie nr 146579

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Administrator


Administratorem Państwa danych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Łodzi
z siedzibą przy al. Kościuszki 83, 90-436 Łódź (nr tel. 42 25 47 000, adres e-mail: ias.lodz@mf.gov.pl.


Inspektor ochrony danych


Mogą się Państwo kontaktować z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:


- al. Kościuszki 83, 90-436 Łódź;


- e-mail: iod.lodz@mf.gov.pl.


Cel i podstawy przetwarzania danych


Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy[i] będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego[ii].


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda[iii] na przetwarzanie tych danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.


Odbiorcy danych osobowych


Państwa dane mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Ponadto mogą być ujawnione podmiotom, z którymi Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Łodzi zawarł umowę na świadczenie usług serwisowych dla systemów informatycznych wykorzystywanych przy ich przetwarzaniu.


Okres przechowywania danych


Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku przeprowadzania naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska[iv].


Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:


- dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
- sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych,
- ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
- usunięcia danych osobowych,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


Informacja o wymogu podania danych
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy
o służbie cywilnej (imię, nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) jest niezbędne aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy (imię, nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia) jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym na stanowisko pracy poza korpusem służby cywilnej.


Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.


Inne informacje


Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.    




[i] Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) (dalej: Kp) oraz rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2369).


[ii] Art. 221 § 1 pkt. 4 – 6 Kp w zw z. z art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO). W przypadku danych określonych w art. 221 § 1 pkt. 1 – 3 Kp podstawą jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.


[iii] Art. 6 ust. 1 lit a RODO, a w przypadku danych osobowych szczególnych kategorii art. 9 ust.2 lit. a RODO


[iv] Art. 33 ustawy z 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 409).


 

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. fakturowania

    Plukon Sieradz Sp. z o.o.   Gruszczyce, (gmina Błaszki)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Specjalisty/-ki ds. fakturowania, którego/-ej praca polega m.in. na obsłudze procesów związanych z planowaniem i realizacją dostaw oraz przygotowaniem w tym celu odpowiedniej dokumentacji. Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań:...
  • Referent ds. księgowości z obsługą sekretariatu

    Cleaner Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: przygotowywanie pism, sprawozdań i opracowań, zarządzeń, przekazywanie niezbędnych informacji poszczególnym jednostkom organizacyjnym firmy w celu sprawnego ich działania, rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, skanowanie i segregowanie dokumentów,...
  • Pracownik biurowo-magazynowy (lakiernia proszkowa)

    Morad Sp. z o.o.   Tuchom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    składanie zamówień i wysyłki do klientów; wyceny farb proszkowych, prowadzenie KPI; opisywanie faktur; biegła obsługa podstawowych programów komputerowych; dbanie o czystość stanowiska pracy, magazynu, farb proszkowych;
  • Referent / Specjalista administracyjny związany z dydaktyką w Dziale Nauczania i Spraw Studenckich

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Do obowiązków pracownika m.in. będzie należało: prowadzenie wszelkich spraw związanych z tokiem studiów, w tym m. in.: z rekrutacją na studia, przenoszeniem się i opuszczaniem Akademii przez studentów, sesjami egzaminacyjnymi, zakończeniem studiów, sporządzanie planów i analiz...
  • Pracownik administracyjny

    KOMORNIK SĄDOWY   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    rejestracja spraw w repertorium, podkładanie korespondencji, przygotowywania korespondencji do wysłania, inne czynności.
  • Referent / Specjalista w Wydziale Cyberbezpieczeństwa w Biurze Organizacyjnym

    Najwyższa Izba Kontroli   Warszawa, ul. Filtrowa 57    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: identyfikacja, ocena i zarządzanie ryzykiem związanym z bezpieczeństwem informacji i systemów informatycznych, w celu minimalizowania ryzyka wystąpienia incydentów bezpieczeństwa i ochrona organizacji przed atakami cybernetycznymi; monitorowanie...
  • Specjalista / Referent w dziale Kontroli Jakości

    LABORATOIRE LIDEAL Parisien Sp. z o.o.   Niegoszowice, ul. Ogrodowa 8    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Bieżąca kontrola produkcji; bieżąca kontrola półfabrykacji; Prowadzenie dokumentacji, raportów;
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich zadań należeć będzie: Sporządzanie wniosków zakupowych i prowadzenie postępowań zakupowych. Przygotowywanie zapotrzebowań zakupu. Koordynowanie i monitorowanie realizacji umów zawartych na potrzeby Oddziału. Weryfikacja faktur zakupowych. Obsługa korespondencji i dokumentacji...
  • Referent / Specjalista w Dziale Domów Studenckich i Akademickich CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa domów studenckich i akademickich CM w szczególności: dokonywanie rozliczeń za zakwaterowanie oraz media, sporządzanie umów najmu, prowadzenie ewidencji mieszkańców z wykorzystaniem dostępnego oprogramowania, prowadzenie analizy stanu...
  • Referent / Specjalista w Dziale Serwisu Aparatury CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne obowiązki: realizacja zakupów urządzeń oraz aparatury medycznej na potrzeby Uczelni w oparciu o przepisy Ustawy prawo zamówień publicznych oraz na podstawie regulacji wewnętrznych Uniwersytetu, prowadzenie dokumentacji zakupowej i rejestrów zamówień, doradztwo i pomoc techniczna...