Referent

Archiwum Państwowe w Lublinie
Lublin
specjalista (mid)
praca stacjonarna
4 dni temu
Archiwum Państwowe w Lublinie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 142151

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywanie zadań:
- praca administracyjno-biurowa,
- reprezentacja urzędu,
- wyjazdy służbowe,


- obsługa klientów zewnętrznych- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- możliwy kontakt z czynnikiem alergennym,
- praca z komputerem,
- praca z biurowymi urządzeniami wielofunkcyjnymi,
- budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo,
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym,
- praca wymaga przemieszczania się między kondygnacjami w budynku,
- dźwig osobowy i towarowy.


 

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy związane z administrowaniem i utrzymywaniem w należytym stanie użytkowanych budynków i pomieszczeń, tj. odpowiada za: zabezpieczanie przed pożarem i włamaniem, terminowe dokonywanie przeglądów technicznych, utrzymanie porządku i czystości budynków, utrzymanie w sprawności instalacji w budynkach w celu utrzymania budynków w należytym stanie technicznym i odpowiednim zabezpieczeniem.
  • Opracowuje plany remontów i inwestycji w celu przygotowania procesu inwestycyjnego oraz odpowiada za przygotowanie stosownej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w tym zakresie.
  • Wspomaga obsługę kancelaryjną urzędu w Centrali, w tym m.in. przyjmuje wnioski i udziela informacji interesantom, zapewnia obsługę kancelaryjną urzędu, zapewnia prawidłowy obieg korespondencji przychodzącej i wychodzącej z urzędu w celu zapewnienia sprawnej działalności archiwum.
  • Obsługuje interesantów APL w Punkcie Obsługi Klienta w celu udzielenia im informacji o przechowywaniu dokumentacji pracowniczej lub sposobie załatwienia sprawy.
  • Obsługuje pocztę elektroniczną i elektroniczną skrzynkę podawczą oraz inne urządzenia biurowe na potrzeby realizacji spraw.
  • Prowadzi ewidencję i dokumentację techniczną budynku zgodnie z przepisami prawa w celu utrzymania go w należytym stanie technicznym.
  • Zajmuje się realizacją zakupów materiałów i wyposażenia zgodnie z potrzebami archiwum w celu zapewnienia prawidłowej realizacji prac przez komórki organizacyjne archiwum oraz prowadzi gospodarkę materiałową w tym zakresie.
  • Przejmuje zgłoszenia, realizuje i czuwa nad wykonywaniem prac naprawczych w celu usunięcia zgłaszanych przez komórki organizacyjne usterek.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie techniczne- budowlane, elektryczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego -praca administracyjno-biurowa
  • znajomość prawa budowlanego i aktów wykonawczych
  • biegła obsługa pakietu MS Office i urządzeń biurowych
  • doświadczenie we współpracy z podwykonawcami i dostawcami
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy
  • asertywność
  • sumienność
  • komunikatywność
  • kreatywność
  • wysoka kultura osobista
  • prawo jazdy kat. B
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych
  • doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami
  • wiedza z zakresu gospodarowania środkami trwałymi
  • znajomość ustawy oraz zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • znajomość normatywów kancelaryjno-archiwalnych
  • znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadzenie o znajomości języka obcego na wymaganym poziomie

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-18 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Archiwum Państwowe w Lublinie, ul. Jezuicka 13, 20-950 Lublin

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Siedlce    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami w Rejonie Warszawa Wschód: powiat garwoliński; Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni; Nadzór nad realizacją umów zawartych przez PKP S.A. Nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Wrocław    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie, dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych, pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania,...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Jelenia Góra    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie, dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych, pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania,...
  • Specjalista ds. utrzymania obiektu i inwestycji

    KRONOSPAN OSB Sp. z o.o   Strzelce Opolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Bieżąca kontrola stanu technicznego nieruchomości. Organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego nieruchomości przemysłowych, handlowych oraz mieszkalnych wymaganych przez prawo budowlane. Nadzór nad...
  • Specjalista ds. utrzymania obiektu i inwestycji

    KRONOSPAN OSB Sp. z o.o   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Bieżąca kontrola stanu technicznego nieruchomości. Organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego nieruchomości przemysłowych, handlowych oraz mieszkalnych wymaganych przez prawo budowlane. Nadzór nad...
  • Specjalista ds. utrzymania obiektu i inwestycji

    KRONOSPAN OSB Sp. z o.o   Mielec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należeć m.in.: Bieżąca kontrola stanu technicznego nieruchomości. Organizacja i nadzór nad wykonaniem kontroli okresowych stanu technicznego nieruchomości przemysłowych, handlowych oraz mieszkalnych wymaganych przez prawo budowlane. Nadzór nad...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka w Wydziale Najmu

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: koordynacja procesu najmu i dzierżawy nieruchomości Spółki; badania rynku najmu i dzierżawy nieruchomości w obszarze działania Oddziału, analiz własnych stawek czynszowych, zlecania operatów szacunkowych w celu wykorzystania w procesie...
  • Specjalista ds. Nieruchomości / Logistyki / BHP ze znajomością Excel

    Polski Tytoń S.A.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem nieruchomości w zakresie bieżącej eksploatacji w tym: utrzymania porządku i czystości, ochrony obiektu, współpracy z firmami zewnętrznymi oraz reagowanie na bieżące potrzeby użytkowników nieruchomości; Kontrola i akceptacja kosztów; Udział w...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Opole    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres czynności: administrowanie przydzielonymi budynkami, obiektami oraz gruntami na podległym terenie; dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych powierzchni oraz informowanie o wolnych pomieszczeniach użytkowych wraz z propozycja ich wykorzystania; bieżący nadzór nad realizacja...
  • Administrator / Administratorka Nieruchomości

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca mobilna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami PKP S.A. na obszarze dzielnic Warszawa: Wola, Ochota; Dbanie o efektywne wykorzystanie administrowanych nieruchomości; Udział w przeglądach okresowych administrowanych nieruchomości; Kontrola wykorzystania...