Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniach biurowych na IV piętrze, w siedzibie Urzędu przy ul. Jagiellońskiej 25. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (m.in. drukarka, skaner). Konieczność prowadzenia rozmów telefonicznych. Kontakty zewnętrzne z organami samorządu terytorialnego (pracownikami starostw, urzędów miasta w sprawach dotyczących ewidencji) Sądami Rejonowymi (pracownikami sądów w sprawach dotyczących wpisów do KW), pracownikami innych organów (w sprawach dot. wyjaśnienia rozbieżności w przekazanych dokumentach).
Zakres zadań
- Zapewnia obsługę techniczną prowadzonych postępowań administracyjnych w I i II instancji, w sprawach dotyczących ustalania odszkodowań za nieruchomości objęte decyzjami o zezwoleniu na realizację inwestycji publicznych oraz o ustalenie lokalizacji inwestycji publicznych, w tym w sprawach dotyczących inwestycji realizowanych w ramach programów: POIŚ 2014-2020, FEnIKS oraz Instrumentu „Łącząc Europę” (CEF) w celu wsparcia postępowań odszkodowawczych.
- Przygotowuje dokumentację niezbędną do wszczęcia postępowania odszkodowawczego w tym m.in.: sporządza zestawienia, projekty pism m.in. do inwestorów w sprawie udziału w finansowaniu przedsięwzięć z programów POIŚ 2014-2020, FEnIKS oraz Instrumentu „Łącząc Europę” (CEF), zakłada teczki akt prowadzonych postępowań celem usprawnienia i przyspieszenia procesu prowadzenia postępowań administracyjnych.
- Archiwizuje dokumentację Oddziału do Spraw Odszkodowań celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego i Zlikwidowanych Przedsiębiorstw Państwowych w Biurze Organizacyjno-Budżetowym.
- Przygotowuje kopie dokumentacji, zestawienia, dane, projekty pism w ramach zadań realizowanych przez Oddział do Spraw Odszkodowań w celu wsparcia prowadzonych postępowań odszkodowawczych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami (rozdział 4 wywłaszczanie nieruchomości), o księgach wieczystych i hipotece, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (art. 5)
- znajomość rozporządzenia w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- orientacja na klienta, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych