Ogłoszenie numer: 1566122, z dnia 2017-03-27
Moventum Sp. z o.o. jest obecnie jedną z największych firm obsługujących fundusze inwestycyjne i emerytalne w Europie Środkowo-Wschodniej. Nasz zespół liczy 190 osób i składa się z wysokiej klasy specjalistów z obszarów produktów inwestycyjnych, operacji oraz technologii.
W związku z rozwojem biznesu poszukujemy osoby na stanowisko
Referent w Wydziale Administracji i Logistyki
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- Obsługa procesów Archiwum,
- Drukowanie i kopertowanie korespondencji masowej,
- Obsługa administracyjna i logistyczna biura.
Wymagania
- Wykształcenie min. średnie,
- Prawo jazdy kategorii B i doświadczenie w prowadzeniu pojazdów,
- Znajomość oprogramowania komputerowego (Excel, Office, Internet) oraz urządzeń biurowych,
- Pracowitość i umiejętności techniczne,
- Myślenie analityczne, zwracanie uwagi na szczegóły,
- Elastyczność i samodzielność w działaniu,
- Umiejętność organizacji i planowania pracy,
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
- Chęć zdobywania nowej wiedzy,
- Umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Pracę w ambitnym, dynamicznym zespole,
- Dostęp do nowoczesnych technologii,
- Prywatną opiekę medyczną i pakiet rekreacyjny,
- Możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.