Referent/Starszy referent
w Dziale Obsługi Klientów w Szczecinie
w Wydziale Obsługi Klientów
Numer ogłoszenia: Szczecin/22/11
Miejsce pracy: Szczecin
1 etat/umowa o pracę na czas określony – 6 miesięcy
Termin składania ofert: 1 kwietnia 2022
Szczegóły oferty
- obsługa bezpośrednia klientów w Sali Obsługi Klientów oraz korespondencji prowadzonej w Wydziale Obsługi Klientów w zakresie tłumaczenia w języku polskim i ukraińskim
- wspieranie klientów oczekujących na obsługę przy stanowisku na SOK
- obsługa korespondencji wpływającej na SOK
- obsługa pacjentów oraz innych interesariuszy w tym przyjmowanie wniosków i przekazywanie ich do właściwych komórek, udzielanie ogólnych informacji m.in. o możliwości załatwienia sprawy oraz o statusie sprawy, nowych usługach e-zdrowie
- potwierdzanie Profilu Zaufanego ePUAP
- obsługa wniosków o wydanie Europejskich Kart Ubezpieczenia Zdrowotnego oraz w innych sprawach związanych z realizacją przepisów o koordynacji i opieką transgraniczną, a także wydawanie EKUZ i certyfikatów tymczasowo zastępujących EKUZ
- realizacja działań mających na celu promowanie Internetowego Konta Pacjenta, usług e-zdrowie
Wymagania konieczne:
- wykształcenie średnie lub wyższe
- 1 rok pracy zawodowej (przy wykształceniu średnim)
- znajomość języka ukraińskiego w stopniu komunikatywnym (w mowie i piśmie)
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność obsługi klienta
- umiejętność poprawnego czytania i interpretowania przepisów z zakresu ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
- znajomość pakietu MS Office
- umiejętność samokształcenia
- zdolności interpersonalne, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
- odporność na stres
- umiejętność w pracy w zespole
- umiejętność pracy pod presją czasu
- odpowiedzialność, terminowość i punktualność
- systematyczność i dokładność
Wymagane dokumenty:
- CV
- podpisany kwestionariusz osobowy
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod (adresem e-mail: kadry@nfz-szczecin.pl).
kadry@nfz-szczecin.pl.