Ogłoszenie numer: 7838685, z dnia 2022-12-28
Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
poszukuje kandydata (k/m) do pracy na stanowisku
Referent / Specjalista
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Wołoska 5
Nr Ref.: Rekrutacja referent/specjalista WA
Opis stanowiska
Data ukazania się ogłoszenia: 20 grudnia 2022 roku.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 2%.
Wymiar etatu: 1 etat, umowa o pracę.
Liczba stanowisk pracy: 1 stanowisko.
Miejsce wykonywania pracy: Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą, Warszawa, ul. Wołoska 5.
Data rozpoczęcia pracy: 1 lutego 2023 r.
Warunki pracy:
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa wykonywana w pozycji siedzącej,
- praca w kabinie samochodu osobowego,
- praca fizyczna w ruchu.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera z monitorem ekranowym,
- zagrożenia związane z: długim pozostawaniem w pozycji siedzącej, drganiami, zmiennymi warunkami klimatycznymi w kabinie i na zewnątrz pojazdu, ruchem drogowym oraz uciążliwościami wywołanymi hałasem ulicznym, jazdą w „korkach” miejskich i narażeniem na spaliny samochodowe,
- monotonia rutynowych czynności przy jednoczesnym skupieniu uwagi na warunkach drogowych,
- bariery architektoniczne: brak.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
-
Prowadzenie spraw związanych z zaopatrywaniem Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą, w tym także szkół za granicą i szkół im. KEN, w druki szkolne i akcydensowe, a w szczególności:
-
kompletowanie zamówień,
-
zamawianie druków szkolnych i akcydensowych,
-
przygotowywanie przesyłek do szkół zgodnie z przesłanymi przez nie zamówieniami,
-
prowadzenie ewidencji przekazanych druków szkolnych i akcydensowych.
-
-
Prowadzenie bieżących spraw gospodarczo-zaopatrzeniowych Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą, a w szczególności zaopatrywanie w środki czystości, materiały biurowe, tonery i materiały eksploatacyjne, artykuły gospodarcze, drobne wyposażenie, wyrabianie i ewidencjonowanie pieczątek, wizytówek.
-
Dokonywanie bieżących zakupów z zachowaniem procedur obowiązujących w Ośrodku Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą.
-
Przygotowanie do wysyłki korespondencji i paczek wydziału.
-
Zgłaszanie na bieżąco wszelkich awarii i usterek w budynku Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą oraz nadzór nad ich usuwaniem.
-
Dokonywanie drobnych czynności konserwatorskich, drobnych napraw niewymagających specjalnych uprawnień, drobnych prac gospodarczych.
-
Nadzór nad realizacją umów związanych z administracyjnym funkcjonowaniem Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą.
-
Przewożenie samochodem osobowym osób, dokumentów i przedmiotów, a w szczególności:
-
załadunek i wyładunek przewożonych przedmiotów jak np. podręczników, pomocy dydaktycznych, materiałów szkoleniowych itp.,
-
kierowanie przydzielonym pojazdem osobowym zgodnie z prawem ruchu drogowego, przepisami bhp i ppoż,
-
prawidłowe zabezpieczenie pojazdów podczas postoju i garażowania,
-
ewidencjonowanie przejazdów samochodów służbowych na kartach drogowych w zakresie przebiegu pojazdu i ilości tankowanego paliwa.
-
-
Pomoc w załadunku i rozładunku dostaw, ustawianiu i przenoszeniu mebli i wyposażenia biurowego.
-
Dbałość o stan techniczny samochodów, a w szczególności: naprawy, przeglądy, tankowanie, zmiana opon, dbałość o czystość pojazdu.
-
Gromadzenie, porządkowanie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem wykonywanych obowiązków.
-
Archiwizacja dokumentów w ramach prowadzonych spraw.
Wymagania
- wykształcenie minimum średnie,
- staż pracy minimum 2 lata dla osób posiadających wykształcenie wyższe oraz minimum 5 lat dla osób posiadających wykształcenie średnie,
- prawo jazdy kategorii B,
- umiejętność sprawnego i płynnego prowadzenia samochodu po terenie dużego miasta,
- biegła znajomość pakietu MsOffice.
Wymagania dodatkowe:
- samodzielność,
- znajomość poprawnej polszczyzny,
- doświadczenie w pracy administracyjnej będzie dodatkowym atutem,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- dokładność, odpowiedzialność, terminowość w wykonywaniu zadań.
Dokumenty wymagane przy składaniu aplikacji:
- curriculum vitae zawierające informacje o wykształceniu, stażu pracy oraz dane kontaktowe,
- list motywacyjny,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Dokumenty należy składać do dnia 2 stycznia 2023 roku włącznie (do godziny 16:00) za pomocą przycisku aplikowania.
Informacje dodatkowe:
- Aplikacje złożone po terminie zostaną odrzucone,
- Nadesłane aplikacje, z wyjątkiem aplikacji wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone,
- Osoba zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną zobowiązana jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz świadectwa pracy potwierdzające wymagany staż pracy,
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 22 390 37 08.