Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień

    Składy Budowlane Samwo sp. z o. o.   Lisi Ogon    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków wprowadzanie zamówień do systemu; wystawianie faktur; kontrola terminowości dostaw; sporządzanie zestawień sprzedażowych;
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 20    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Pracownik administracyjny z doświadczeniem księgowym

    SAVAAUTO   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 666 - 5 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres obowiązków: wystawianie faktur zaliczkowych, sprzedażowych korygujących, import i rozliczanie wyciągów bankowych, archiwizowanie i wprowadzanie faktur kosztowych, pilnowanie terminów dotyczących sprawozdawczości, prowadzenie bieżącej dokumentacji administracyjnej i dbanie o jej...
  • Młodszy specjalista ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego

    MULTiSERWIS Sp. z o.o.   Krapkowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych; rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim; ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...
  • Specjalista ds. dokumentacji

    Silva Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi procedurami; Weryfikacja zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Przygotowywanie...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Postępu    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Zakres obowiązków: Przygotowanie przestrzeni do spotkań/eventów zgodnie z wytycznymi – rozstawienie stołów, krzeseł, flipchartów. Dostarczenie napojów i poczęstunku. Obsługa techniczna – przygotowanie sprzętu do spotkań online, wyświetlania prezentacji itp. Wsparcie w razie...
  • Office Manager

    ZPC Milanówek Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Codzienne wsparcie Dyrektora Administracji w realizacji zadań operacyjnych i projektowych; Koordynowanie spraw administracyjnych związanych z funkcjonowaniem zakładu produkcyjnego; Obsługa i nadzór nad dokumentacją wewnętrzną oraz korespondencją firmową; Współpraca z zewnętrznymi...
  • Specjalista ds. Dostawców Usług Medycznych

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96, Biuro Główne Medicover    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    15 godz.
    System pracy: hybrydowa 50/50 Forma zatrudnienia: umowa na zastępstwo Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za wsparcie zespołu w budowaniu sieci zewnętrznych dostawców usług medycznych poprzez: Opracowywanie i przygotowywanie dokumentów (umowy, aneksy, promesy) oraz weryfikację ich...
  • Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego Projektu

    Grupa Outworking   Łódź, ul. Andrzejewska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat  rekrutacja online
    16 godz.
    Opis stanowisko: Obsługa dokumentacji: nadzór nad obiegiem, archiwizacja, przygotowywanie szablonów,​ Organizacja spotkań, delegacji oraz wsparcie administracyjne biura projektu, Nadzór nad zaopatrzeniem w materiały biurowe oraz przygotowywanie prezentacji i dokumentów na potrzeby projektu,...
  • Specjalista w Dziale Obsługi Zarządu

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa organizacyjna i administracyjna Zarządu Spółki, w tym koordynacja kalendarzy, organizacja spotkań i wyjazdów służbowych, obsługa korespondencji, przygotowywanie materiałów oraz realizacja zakupów. Protokołowanie posiedzeń Zarządu oraz Rad...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Bydgoszcz Specjalista ds. Administracyjnych Bydgoszcz
Referent / Specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM

Referent / Specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM

UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera
Bydgoszcz
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1189 dni temu

 

 

UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU

 

Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy

 

zatrudni na stanowisko

 

 

REFERENTA / SPECJALISTY

 

w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM

 

Miejsce pracy: Bydgoszcz

 

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe kierunek ochrona środowiska lub pokrewne,
  • minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z gospodarowaniem odpadami medycznymi, weterynaryjnymi, chemicznymi i komunalnymi, ściekami przemysłowymi, opłatami środowiskowymi oraz sprawozdawczością,
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska i gospodarowania odpadami,
  • biegła znajomość obsługi komputera,
  • umiejętność redagowania pism,
  • komunikatywność, samodzielność, sumienność i obowiązkowość,
  • umiejętność analitycznego myślenia i planowania,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • chęć podejmowania nowych wyzwań,
  • radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
Mile widziane:
  • znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych,
  • doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych,
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w prestiżowej Uczelni,
  • pakiet świadczeń socjalnych,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.

Pisemne oferty na stanowisko referenta/specjalisty w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM należy przesłać w terminie do dnia 14.01.2022 r. za pomocą przycisku aplikacyjnego.

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Warunkiem koniecznym jest wypełnienie i załączenie poniższej klauzuli (załącznik do ogłoszenia).

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – kandydaci do pracy

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO", informujemy, że:

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11 w 87-100 Toruń (dalej: ADO, UMK).
2. Pana/Pani uzyskane w związku z zawarciem umowy oraz w trakcie jej realizacji będą przetwarzane w następujących celach:
1) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny:
a) Wynikających z Kodeksu Pracy – przez okres prowadzonej rekrutacji.
2) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes ADO:
a) Na potrzeby wewnętrzne tworzenia zestawień, analiz i statystyk – przez okres obowiązywania umowy,
b) Na potrzeby prowadzenia ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej – wieczyście.
c) W zakresie umożliwiającym szybki kontakt poprzez wykorzystanie do tego nr telefonu lub poczty e-mail – przez okres trwania rekrutacji.
3) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą:
a) W zakresie podania wszelkich innych danych osobowych niż te, do których ADO uprawniony jest na innych podstawach.
3. Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o:
1) żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania,
2) żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
3) sprzeciw wobec przetwarzania, przeniesienie danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych do innego administratora.
4. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody przysługuje Panu/Pani prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie.
5. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do wykonania celu wymienionego w pkt 2 lit. a, a brak ich podania spowoduje niemożliwość przeprowadzenia procesu rekrutacji, a w przypadku lit. c jest dobrowolne.
6. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Pana/Pani dane osobowe udostępniane mogą być organom administracji publicznej, sądy, komornicy w zakresie sytuacji przewidzianych w przepisach prawa, a także podmiotom, z którymi ADO współpracuje w zakresie usług windykacyjnych, prawnych.
8. Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem.
9. W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.
10. Jeżeli chce Pan/Pani skontaktować się z ADO w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację przysługujących praw prosimy o kontakt pod adresem e-mail: abi@umk.pl lub adresem korespondencyjnym ADO, z dopiskiem „IOD".
Po zapoznaniu się z treścią powyższej informacji wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez UMK w Toruniu dla celu związanego z rekrutacją na stanowisko referenta/specjalisty w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM.

 

________________________
(data i podpis)

 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Poznaj

UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera

UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU w Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień

    Składy Budowlane Samwo sp. z o. o.   Lisi Ogon    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twój zakres obowiązków wprowadzanie zamówień do systemu; wystawianie faktur; kontrola terminowości dostaw; sporządzanie zestawień sprzedażowych;
  • Starszy Specjalista ds. administracyjnych kar pieniężnych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Inowrocław, ul. Królowej Jadwigi 20    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach administracyjnych kar pieniężnych, w tym ich wymierzania, odstąpienia od ich wymierzenia oraz w sprawach ulg w ich spłacie, udzielanie wyjaśnień i informacji podmiotom w zakresie spraw...
  • Pracownik administracyjny z doświadczeniem księgowym

    SAVAAUTO   Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   4 666 - 5 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Zakres obowiązków: wystawianie faktur zaliczkowych, sprzedażowych korygujących, import i rozliczanie wyciągów bankowych, archiwizowanie i wprowadzanie faktur kosztowych, pilnowanie terminów dotyczących sprawozdawczości, prowadzenie bieżącej dokumentacji administracyjnej i dbanie o jej...
  • Młodszy specjalista ds. administracyjnych ze znajomością języka niemieckiego

    MULTiSERWIS Sp. z o.o.   Krapkowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych; rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim; ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...
  • Specjalista ds. dokumentacji

    Silva Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.: Prowadzenie wymaganej dokumentacji związanej z systemami certyfikacji leśnej; Kontrola i wdrażanie zmian zgodnie z obowiązującymi procedurami; Weryfikacja zgodności dokumentów we współpracy z innymi działami; Przygotowywanie...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Postępu    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Zakres obowiązków: Przygotowanie przestrzeni do spotkań/eventów zgodnie z wytycznymi – rozstawienie stołów, krzeseł, flipchartów. Dostarczenie napojów i poczęstunku. Obsługa techniczna – przygotowanie sprzętu do spotkań online, wyświetlania prezentacji itp. Wsparcie w razie...
  • Office Manager

    ZPC Milanówek Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Codzienne wsparcie Dyrektora Administracji w realizacji zadań operacyjnych i projektowych; Koordynowanie spraw administracyjnych związanych z funkcjonowaniem zakładu produkcyjnego; Obsługa i nadzór nad dokumentacją wewnętrzną oraz korespondencją firmową; Współpraca z zewnętrznymi...
  • Specjalista ds. Dostawców Usług Medycznych

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96, Biuro Główne Medicover    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    15 godz.
    System pracy: hybrydowa 50/50 Forma zatrudnienia: umowa na zastępstwo Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za wsparcie zespołu w budowaniu sieci zewnętrznych dostawców usług medycznych poprzez: Opracowywanie i przygotowywanie dokumentów (umowy, aneksy, promesy) oraz weryfikację ich...
  • Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego Projektu

    Grupa Outworking   Łódź, ul. Andrzejewska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową  pełny etat  rekrutacja online
    16 godz.
    Opis stanowisko: Obsługa dokumentacji: nadzór nad obiegiem, archiwizacja, przygotowywanie szablonów,​ Organizacja spotkań, delegacji oraz wsparcie administracyjne biura projektu, Nadzór nad zaopatrzeniem w materiały biurowe oraz przygotowywanie prezentacji i dokumentów na potrzeby projektu,...
  • Specjalista w Dziale Obsługi Zarządu

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa organizacyjna i administracyjna Zarządu Spółki, w tym koordynacja kalendarzy, organizacja spotkań i wyjazdów służbowych, obsługa korespondencji, przygotowywanie materiałów oraz realizacja zakupów. Protokołowanie posiedzeń Zarządu oraz Rad...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379