Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Administracji

    Holcim Polska S.A.   Lubień Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Prowadzenie rozliczeń sprzedaży w systemie SAP. Kontrolowanie należności powstałych w wyniku sprzedaży. Czynny udział w zadaniach wynikających z prowadzonych projektów z zakresu procesu obsługi klienta. Przygotowywanie zamówień i rozliczanie faktur....
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Koordynator Pracy Oddziału

    Moose Centrum Języków Obcych Marek Łoś, Grzegorz Kuzyk spółka jawna   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
  • Informatyk

    Emtor Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Firma Emtor Sp. z o.o., wyłączny przedstawiciel marki Yale®, największa polska prywatna firma w branży transportu wewnętrznego, zatrudni osobę na stanowisko Informatyka. Główne zadania na stanowisku: Administracja i zarządzanie infrastrukturą sieciową oraz serwerową przedsiębiorstwa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    OmniOffice Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Obowiązki Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych. Kontrola techniczna sal konferencyjnych i części wspólnych; Delegowanie i weryfikacja prac konserwatorsko-naprawczych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dot. OmniOffice i pracowników; Nadzór i logistyka...
  • Specjalista ds. procedur urzędowych aptek

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Twoje zadania: Współpraca z NFZ i WIF w zakresie przygotowywania pism, kompletowania dokumentacji oraz zawierania odpowiednich umów w zakresie funkcjonowania apteki zgodnie z obowiązującymi przepisami, Koordynacja otwarć aptek w zakresie niezbędnych zezwoleń i umów z odpowiednimi urzędami,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Laboratorium

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Prace magazynowe; Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji Transportu

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Zielona Góra, Nowy Kisielin, ul. Innowacyjna 3    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Główne obowiązki: Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród kontrahentów i pracowników Bieżąca obsługa administracyjna (front office) Obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej Rejestracja i wystawianie faktur – rozliczenie przewoźników Rozliczanie dokumentacji...
  • Główny Specjalista ds. Korporacyjnych

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zadania: Przygotowywanie pism, raportów, zestawień. Przygotowywanie projektów Uchwał, Pełnomocnictw, Regulacji Wewnętrznych Spółki we współpracy z działem prawnym; Formalna weryfikacja wniosków; Przygotowywanie projektów Zarządzeń, Decyzji, Poleceń Członków Zarządu; Monitorowanie...
  • Specjalista ds. Korporacyjnych

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zadania: Przyjmowanie i ewidencja korespondencji przychodzącej. Nadzór nad wysyłką korespondencji i przesyłek. Współpraca z Pocztą Polską i firmami kurierskimi; Obsługa skrzynek mailowych. Wsparcie w prowadzeniu archiwum umów handlowych. Archiwizowanie dokumentów związanych z...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Bydgoszcz Specjalista ds. Administracyjnych Bydgoszcz
Referent / Specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM

Referent / Specjalista w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM

UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera
Bydgoszcz
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
916 dni temu

 

 

UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU

 

Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy

 

zatrudni na stanowisko

 

 

REFERENTA / SPECJALISTY

 

w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM

 

Miejsce pracy: Bydgoszcz

 

Wymagania:
  • wykształcenie wyższe kierunek ochrona środowiska lub pokrewne,
  • minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu spraw związanych z gospodarowaniem odpadami medycznymi, weterynaryjnymi, chemicznymi i komunalnymi, ściekami przemysłowymi, opłatami środowiskowymi oraz sprawozdawczością,
  • znajomość przepisów z zakresu ochrony środowiska i gospodarowania odpadami,
  • biegła znajomość obsługi komputera,
  • umiejętność redagowania pism,
  • komunikatywność, samodzielność, sumienność i obowiązkowość,
  • umiejętność analitycznego myślenia i planowania,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • chęć podejmowania nowych wyzwań,
  • radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
Mile widziane:
  • znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych,
  • doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych,
Oferujemy:
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w prestiżowej Uczelni,
  • pakiet świadczeń socjalnych,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji.

Pisemne oferty na stanowisko referenta/specjalisty w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM należy przesłać w terminie do dnia 14.01.2022 r. za pomocą przycisku aplikacyjnego.

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Warunkiem koniecznym jest wypełnienie i załączenie poniższej klauzuli (załącznik do ogłoszenia).

 

Informacja o przetwarzaniu danych osobowych – kandydaci do pracy

Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO", informujemy, że:

1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11 w 87-100 Toruń (dalej: ADO, UMK).
2. Pana/Pani uzyskane w związku z zawarciem umowy oraz w trakcie jej realizacji będą przetwarzane w następujących celach:
1) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO – obowiązek prawny:
a) Wynikających z Kodeksu Pracy – przez okres prowadzonej rekrutacji.
2) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO – prawnie uzasadniony interes ADO:
a) Na potrzeby wewnętrzne tworzenia zestawień, analiz i statystyk – przez okres obowiązywania umowy,
b) Na potrzeby prowadzenia ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej – wieczyście.
c) W zakresie umożliwiającym szybki kontakt poprzez wykorzystanie do tego nr telefonu lub poczty e-mail – przez okres trwania rekrutacji.
3) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda osoby, której dane dotyczą:
a) W zakresie podania wszelkich innych danych osobowych niż te, do których ADO uprawniony jest na innych podstawach.
3. Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o:
1) żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania,
2) żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
3) sprzeciw wobec przetwarzania, przeniesienie danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych do innego administratora.
4. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody przysługuje Panu/Pani prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie.
5. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do wykonania celu wymienionego w pkt 2 lit. a, a brak ich podania spowoduje niemożliwość przeprowadzenia procesu rekrutacji, a w przypadku lit. c jest dobrowolne.
6. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Pana/Pani dane osobowe udostępniane mogą być organom administracji publicznej, sądy, komornicy w zakresie sytuacji przewidzianych w przepisach prawa, a także podmiotom, z którymi ADO współpracuje w zakresie usług windykacyjnych, prawnych.
8. Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem.
9. W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu.
10. Jeżeli chce Pan/Pani skontaktować się z ADO w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację przysługujących praw prosimy o kontakt pod adresem e-mail: abi@umk.pl lub adresem korespondencyjnym ADO, z dopiskiem „IOD".
Po zapoznaniu się z treścią powyższej informacji wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez UMK w Toruniu dla celu związanego z rekrutacją na stanowisko referenta/specjalisty w Dziale Administracyjno-Gospodarczym CM.

 

________________________
(data i podpis)

 

Poznaj

UMK w Toruniu Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera

UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU w Collegium Medicum im. Ludwika Rydygiera w Bydgoszczy

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Administracji

    Holcim Polska S.A.   Lubień Kujawski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Czym będziesz się zajmować? Prowadzenie rozliczeń sprzedaży w systemie SAP. Kontrolowanie należności powstałych w wyniku sprzedaży. Czynny udział w zadaniach wynikających z prowadzonych projektów z zakresu procesu obsługi klienta. Przygotowywanie zamówień i rozliczanie faktur....
  • Client Service Delivery Administrator with Norwegian

    Aon   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Norwegian teams to deliver the best solutions available on...
  • Koordynator Pracy Oddziału

    Moose Centrum Języków Obcych Marek Łoś, Grzegorz Kuzyk spółka jawna   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    JEŚLI: jesteś osobą komunikatywną i dobrze zorganizowaną; sprawnie obsługujesz komputer (Word, Excel, Internet) charakteryzuje Cię wysoka kultura osobista, optymizm, uśmiech; nie boisz się pracy i wyzwań; jesteś przedsiębiorczy, wykazujesz inicjatywę; dodatkowym atutem będzie...
  • Informatyk

    Emtor Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Firma Emtor Sp. z o.o., wyłączny przedstawiciel marki Yale®, największa polska prywatna firma w branży transportu wewnętrznego, zatrudni osobę na stanowisko Informatyka. Główne zadania na stanowisku: Administracja i zarządzanie infrastrukturą sieciową oraz serwerową przedsiębiorstwa...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracji

    OmniOffice Sp. z o.o.   Warszawa, Centrum    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Obowiązki Przygotowywanie raportów wg wymagań przełożonych. Kontrola techniczna sal konferencyjnych i części wspólnych; Delegowanie i weryfikacja prac konserwatorsko-naprawczych; Nadzór nad obiegiem i przechowywaniem dokumentacji dot. OmniOffice i pracowników; Nadzór i logistyka...
  • Specjalista ds. procedur urzędowych aptek

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Twoje zadania: Współpraca z NFZ i WIF w zakresie przygotowywania pism, kompletowania dokumentacji oraz zawierania odpowiednich umów w zakresie funkcjonowania apteki zgodnie z obowiązującymi przepisami, Koordynacja otwarć aptek w zakresie niezbędnych zezwoleń i umów z odpowiednimi urzędami,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji Laboratorium

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Opis stanowiska: Rejestracja zleceń; Kontakt z Kontrahentami; Prace magazynowe; Prowadzenie archiwum; Obsługa zamówień Kontrahentów i Punktów Pobrań; Opisywanie faktur; Współpraca z pozostałymi działami Synevo.
  • Młodszy Specjalista ds. Administracji Transportu

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Zielona Góra, Nowy Kisielin, ul. Innowacyjna 3    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Główne obowiązki: Budowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród kontrahentów i pracowników Bieżąca obsługa administracyjna (front office) Obsługa korespondencji zewnętrznej oraz wewnętrznej Rejestracja i wystawianie faktur – rozliczenie przewoźników Rozliczanie dokumentacji...
  • Główny Specjalista ds. Korporacyjnych

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zadania: Przygotowywanie pism, raportów, zestawień. Przygotowywanie projektów Uchwał, Pełnomocnictw, Regulacji Wewnętrznych Spółki we współpracy z działem prawnym; Formalna weryfikacja wniosków; Przygotowywanie projektów Zarządzeń, Decyzji, Poleceń Członków Zarządu; Monitorowanie...
  • Specjalista ds. Korporacyjnych

    LOT Aircraft Maintenance Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Zadania: Przyjmowanie i ewidencja korespondencji przychodzącej. Nadzór nad wysyłką korespondencji i przesyłek. Współpraca z Pocztą Polską i firmami kurierskimi; Obsługa skrzynek mailowych. Wsparcie w prowadzeniu archiwum umów handlowych. Archiwizowanie dokumentów związanych z...