Najnowsze oferty pracy

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie Rzepin Pracownik Działu Reklamacji Rzepin
Referent / Specjalista ds. Reklamacji

Referent / Specjalista ds. Reklamacji

Steinpol Central Services
Rzepin
praca stacjonarna
3014 dni temu

Fabryka mebli tapicerowanych

Steinpol Central Services Sp. z o.o.

należy do międzynarodowego koncernu Steinhoff International, który zatrudnia na całym świecie przeszło 90 000 pracowników.

 

W Polsce, w ramach Grupy Steinpol zintegrowanych jest 8 zakładów produkujących meble tapicerowane, zlokalizowanych w zachodniej i południowej Polsce a Steinpol Central Services w Rzepinie stanowi centrum logistyczno - administracyjne.

 

 

Steinpol Central Services Sp. z o. o.

oferuje zatrudnienie w dziale obsługi klienta na stanowisku:

 

Referent / Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Rzepin

 

Twoje zadania:
  • Opracowywanie reklamacji

  • Terminowa rejestracja zgłoszenia w systemie

  • Potwierdzenie wpływu reklamacji

  • Kompletowanie dokumentacji oraz opiniowanie z ustaleniem rozwiązania reklamacji

  • Serwis telefoniczny oraz korespondencja dotycząca przebiegu reklamacji

  • Opracowywanie raportów, statystyk reklamacyjnych

  • Współpraca z serwisami naprawczymi

Twoje kwalifikacje:
  • Dobra znajomość j. niemieckiego,

  • Dobra znajomość pakietu MS Office,

  • Zaangażowanie w wykonywaną pracę,

  • Wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne.

Oferujemy w zamian:
  • Stałą i stabilną pracę w ramach umowy o pracę,

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,

  • Dodatkową opiekę medyczną,

  • Dodatkowe świadczenia z funduszu socjalnego,

  • Możliwość nauki i rozwoju,

  • Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym zespole.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Junior Card Dispute Specialist - German speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Reklamacji

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa reklamacji klienta; przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku oraz monitorowanie terminów ich realizacji; zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym; ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od...