Ogłoszenie numer: 8373114, z dnia 2023-07-19
Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
poszukuje kandydata (k/m) do pracy na stanowisku
Referent / Specjalista ds. ewidencji majątku
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Wołoska 5
Opis stanowiska
ul. Wołoska 5.
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca administracyjno-biurowa wykonywana w pozycji siedzącej,
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera z monitorem ekranowym,
- bariery architektoniczne: brak
- Prowadzenie spraw związanych z ewidencją i gospodarowaniem majątkiem w Ośrodku, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa powszechnego oraz regulacjami wewnętrznymi szkołach polskich i sekcjach a w szczególności:
- Prowadzenie i aktualizowanie ewidencji środków trwałych i wyposażenia Ośrodka oraz Szkół Polskich i sekcji za granicą w programie Symfonia Forte – środki trwałe, a także klasyfikowanie środków trwałych, naliczanie amortyzacji, wystawianie OT i LT.
- Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi i instrukcjami wewnętrznymi obowiązującymi w Ośrodku:
- ewidencji inwentarzowej środków bilansowych;
- ewidencji inwentarzowej środków pozabilansowych;
- ewidencji depozytów, materiałów;
- kart wyposażenia pokoi;
- kart wyposażenia indywidualnego.
- Kompletowanie i przechowywanie dokumentacji stanowiącej podstawę do wprowadzania nowych pozycji oraz dokonywania zmian zapisów w programach ewidencyjnych.
- Inicjowanie i udział w pracach komisjach likwidacyjnych majątku Ośrodka. w siedzibie w Warszawie.
- Kompletowanie arkuszy spisu z natury, zgrywanie danych z przeprowadzonej inwentaryzacji z czytników do programu komputerowego, wykonanie wydruków i porównanie stanów wykazanych w arkuszach spisowych majątku, ustalenie różnic inwentaryzacyjnych.
- Egzekwowanie od dyrektorów szkół polskich i kierowników sekcji sprawozdań ze zmian majątku w terminach wskazanych w regulacjach obowiązujących w Ośrodku i przekazywanie ich głównemu księgowemu.
- Nadzór nad likwidacją składników majątku rozwiązywanej szkoły polskiej i sekcji oraz kompletowanie i przechowywanie stosownych dokumentów.
- W przypadku zmiany dyrektora szkoły polskiej/kierownika sekcji przesłanie dotychczasowemu dyrektorowi / kierownikowi dokumentów, na podstawie których przekazany zostanie majątek oraz dokumentacja szkoły, wyegzekwowanie stosownej dokumentacji.
- Informowanie dyrektorów szkół polskich i kierowników sekcji o bieżących regulacjach i zmianach w zakresie gospodarowania majątkiem, a także bieżąca pomoc w rozstrzyganiu ich wątpliwości związanych z przedmiotowym zakresem.
- Korespondencyjna kontrola poprawności zapisów w księgach ewidencyjnych majątku prowadzonych przez szkoły polskie i sekcje.
- Przygotowywanie, gromadzenie i archiwizowanie umów powierzenia i odebrania majątku Ośrodka jego pracownikom.
- Proponowanie zmian i aktualizacji w Instrukcji Gospodarowania mieniem Ośrodka, przygotowanie projektów regulacji wewnętrznych w tym zakresie.
- Prowadzenie spraw związanych z kradzieżami majątku i wyposażenia Ośrodka oraz egzekwowanie stosownych działań i dokumentacji w przypadku kradzieży w szkołach polskich i sekcjach.
Inne:
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku Ośrodka w Warszawie.
- Udział w organizacji i nadzorze nad sprawnym przebiegiem wydarzeń i konferencji realizowanych przez Ośrodek Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą.
- Zastępowanie innych pracowników wydziały na czas ich nieobecności.
- Gromadzenie, porządkowanie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem wykonywanych obowiązków.
- Archiwizacja dokumentów w ramach prowadzonych spraw.
- Pracownik jest zobowiązany przestrzegać obowiązku wykonywania innych poleceń przełożonych dotyczących pracy zgodnych z przepisami prawa i ustalonym w umowie rodzajem pracy.
- Samokontrola.
Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie minimum średnie,
- minimum 2 letnie doświadczenie w zakresie ewidencjonowania majątku, w tym pracy z wybranym systemem komputerowym w przedmiotowym zakresie
- staż pracy minimum 2 lata dla osób posiadających wykształcenie wyższe oraz minimum 5 lat dla osób posiadających wykształcenie średnie,
- biegła znajomość pakietu Excel
Wymagania dodatkowe:
- znajomość programu Symfonia Środki Trwałe lub Lupine będą dodatkowym atutem
- biegła znajomość programu Word będzie dodatkowym atutem
- doświadczenie w rozliczaniu Inwentaryzacji będzie dodatkowym atutem
- samodzielność,
- znajomość poprawnej polszczyzny,
- doświadczenie w pracy administracyjnej będzie dodatkowym atutem,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- podzielność uwagi
- dokładność, odpowiedzialność, terminowość w wykonywaniu zadań.
Dokumenty wymagane przy składaniu aplikacji:
-
curriculum vitae zawierające informacje o wykształceniu, stażu pracy, posiadanym doświadczeniu i umiejętności w zakresie obowiązków wskazanych w ogłoszeniu oraz dane kontaktowe;
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);
Dokumenty należy składać do dnia 20 lipca 2023 roku włącznie, za pomocą przycisku aplikowania.
Informacje dodatkowe:
- Aplikacje złożone po terminie zostaną odrzucone;
- Nadesłane aplikacje, z wyjątkiem aplikacji wybranego kandydata, zostaną komisyjnie zniszczone;
- Osoba zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną zobowiązana jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz świadectwa pracy potwierdzające wymagany staż pracy;
- Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem: 667 017 772