Praca.pl Praca Małopolskie Oświęcim Referent Oświęcim
Referent prawno-administracyjny

Referent prawno-administracyjny

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Oświęcim
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa4 dni temu
Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Referent prawno-administracyjny
Miejsce pracy: Oświęcim
Numer: StPr/jokr/25/0279
OBOWIĄZKI:
1. Opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta i Zarządzeń Prezydenta Miasta dotyczących działalności Ośrodka, 2. Opracowywanie projektów wewnętrznych aktów prawnych (zarządzeń, instrukcji i regulaminów), 3. Opracowywanie i współuczestniczenie w opracowywaniu projektów umów i porozumień dotyczących działalności Ośrodka, 4. Opracowywanie projektów upoważnień i pełnomocnictw oraz prowadzenie ich ewidencji, 5. Opracowywanie kart informacyjnych spraw kierowanych do rozstrzygnięcia przez Prezydenta Miasta Oświęcim, 6. Prowadzenie zbiorów wewnętrznych aktów prawnych i rozstrzygniętych kart informacyjnych, 7. Bieżące informowanie kierownictwa i pracowników Ośrodka o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności Ośrodka, 8. Konsultowanie postępowań i projektów decyzji administracyjnych, 9. Doradztwo i opracowywanie projektów pism sądowych oraz pism w/w sprawach, 10. Opracowywanie materiałów informacyjnych o otrzymanych dotacjach zgodnie z art. 35a ustawy z dnia 27.08.2009r. o finansach publicznych (tj. Dz. U. z 2024r., poz. 1530 ze zm.), 11. Prowadzenie dokumentacji kontroli zewnętrznych i wewnętrznych w Ośrodku, w tym spraw związanych z kontrolą zarządzczą.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy z dnia 20 lipca 2018r. prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (Dz. U. 2024.0.1571) na kierunku administracja lub prawo. 2. Obywatelstwo polskie lub obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, jeżeli posiadają znajomość języka polskiego, 3. Minimum 3 letni staż pracy w administracji publicznej. 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5. Niekaralność - pracownikiem samorządowym zatrudnionym na stanowisku urzędniczym może być osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6. Nieposzlakowana opinia, 7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, 8. Dobra znajomość następujących aktów prawnych: - ustawa z dnia 08.03.1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2024 poz.1465 ze zm.), - ustawa z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych, (tj. Dz.U. z 2024 poz.1135) - ustawa z dnia 14.06.1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (tj. Dz.U. z 2024 poz. 572) - ustawa z dnia 23.04.1964 r. kodeks cywilny (tj. Dz.U. z 2024 r., poz.1061 ze zm.) - ustawa z dnia 17.11.1964 r. kodeks postępowania cywilnego (tj. Dz.U. z 2024 poz.1568 ze zm.) - ustawa z dnia 25.02.1964 r. kodeks rodzinny i opiekuńczy (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 2809 ze zm.) - ustawa z dnia 10.05.2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz.U. z 2019 poz.1781) - ustawa z dnia 12.03.2004 r. o pomocy społecznej (tj. Dz.U. z 2024 r., poz.1283 ze zm.) - ustawa z dnia 27.08.2009 r. o finansach publicznych (tj. Dz.U. z 2024r., poz.1530 ze zm.) - ustawa z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2024 poz. 1320) - akty wykonawcze do w/w ustaw, - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) /Dz.Urz. UE L 119 z dn. 4 maja 2016 r./, zwane dalej RODO. Wymagania dodatkowe: 1. Umiejętność analizowania, interpretowania oraz stosowania przepisów prawa, 2. Umiejętność obsługi komputera oraz systemów informacji prawnej, 3. Umiejętności organizacyjne Miejsce świadczenia pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, ul. Sobieskiego 15B. Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia, praca w systemie jednozmianowym, zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy - 1/2 etatu. Warunki pracy: praca biurowa wewnątrz pomieszczenia, praca przy obsłudze monitora ekranowego co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy)

Miejsce pracy:

Oświęcim


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 400 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Sobieskiego 15B, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie


Dane kontaktowe:

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta


Wymagane dokumenty:

1. List motywacyjny własnoręcznie podpisany. 2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie z uzwględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej (uwzględniające zarówno doświadczenie zawodowe w ramach stosunku pracy, jak i umów cywilnoprawnych). 3. Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie. 4. Kserokopie świadectw pracy, umów cywilno-prawnych z dotychczasowych zakładów pracy, zgodnie z okresami zatrudnienia podanymi w kwestionariuszu oraz zaświadczenie potwierdzające aktualne zatrudnienie jeżeli stosunek pracy nadal trwa. 5. Kserokopie zaświadczeń z odbytych staży i innych form przygotowania zawodowego zgodnie z okresami podanymi w kwestionariuszu. 6. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych uprawnieniach. 7. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zgodnie z art. 6 ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1135). 8. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych (zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1135). 9. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, na które prowadzony jest nabór. 10. Kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku korzystania z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, tj. Dz. U. z 2024r. poz. 1135). Wskazane kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata. List motywacyjny musi być opatrzony klauzulą "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10.05.2028r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1781) Wymaga się własnoręcznego podpisu pod klauzulą. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, 32-600 Oświęcim ul. Jana III Sobieskiego 15B pokój nr 1 (sekretariat) w zaklejonej kopercie z opisem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze referent prawno-administracyjny. Dokumenty przyjmowane będą od dnia opublikowania ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej do dnia 31.03.2025 r. do godz. 15:00.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Chcesz otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail?

 

Podobne oferty

  • Pracownik Administracyjno - Biurowy

    Commercium World Contract Carpet Sp. z o.o.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Opis stanowiska: Dbanie o dobry wizerunek firmy; Bieżąca obsługa sekretariatu i biura; Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, poczty elektronicznej, telefonów; Przygotowanie korespondencji i dokumentów; Efektywny przepływ informacji i dokumentów w firmie; Wykonywanie prac...
  • Referent / Referentka w zamiejscowym wydziale dokumentacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Przygotowanie dokumentacji tradycyjnej do digitalizacji, Digitalizację dokumentacji tradycyjnej (papierowej) - aktowej, Obsługę programu Trimlogic, Współpracę z zespołem Zamiejscowego Wydziału Dokumentacji.
  • Starszy Referent w Sekcji Księgowej

    Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie   Jaworzno    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres zadań: prowadzenie ewidencji księgowej syntetycznej i analitycznej, sporządzanie sprawozdań budżetowych, prowadzenie ksiąg inwentarzowych oraz rozliczanie inwentaryzacji, rozliczanie delegacji służbowych oraz ryczałtów samochodowych. Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie lub...
  • Specjalista ds. dokumentacji

    Klient portalu Praca.pl   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Przygotowanie dokumentacji tradycyjnej do digitalizacji; Digitalizacja dokumentów tradycyjnych (papierowych) - aktowych; Obsługa programu Trimlogic; Współpraca z zespołem Zamiejscowego Wydziału Dokumentacji;
  • Pracownik administracyjny

    Lambda S.A.   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Szwecja
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: Wsparcie kierownika budowy w działaniach związanych z zarządzaniem projektem, Organizacja zaplecza i dokumentacji związanej z zatrudnionymi pracownikami budowy, Przygotowanie zamówień na materiały, Obsługa dokumentacji związanej z budową i pracownikami na...
  • Fakturzystka / Fakturzysta

    Lewiatan - P.H.U. Zachęta sp. z o.o. sp.k.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat / część etatu
    3 dni
    Zakres obowiązków: Wystawianie faktur sprzedaży i zakupu; Weryfikacja poprawności dokumentów księgowych; Wprowadzanie danych do systemu; Współpraca z działem księgowości oraz dostawcami; Archiwizacja dokumentów;
  • Młodszy Inspektor ds. Rejestracji (z językiem chińskim)

    Asseco Data Systems S.A.   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
  • Pracownik ds. administracji na budowie

    Klient portalu Praca.pl   małopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Szwecja
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Wsparcie kierownika budowy w zarządzaniu projektem; Organizacja zaplecza i dokumentacji pracowników budowy; Przygotowywanie zamówień na materiały; Obsługa dokumentacji związanej z budową i pracownikami; Utrzymywanie kontaktu z centralą w Warszawie;
  • Referent / Specjalista ds. obsługi biura i administracji

    REOIL Sp. z o. o.   Bukowno    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa dokumentów związanych ze sprzedażą towarów, wysyłkami, magazynem; Organizowanie sprawnej pracy biura oraz działania administracyjne; Skanowanie dokumentów do wysyłek i archiwizacja w chmurze; Kontakt z dostawcami i awizacja dostaw; Wystawianie dokumentów...
  • Młodszy Specjalista ds. Procesów Certyfikacyjnych

    Klient portalu Praca.pl   małopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Obsługa procesów wydawania i unieważniania certyfikatów zgodnie z wymogami prawa i procedurami firmy. Zarządzanie korespondencją elektroniczną i papierową dotyczącą wniosków certyfikacyjnych. Weryfikacja dokumentów i tożsamości klientów. Prowadzenie linii telefonicznej do spraw...
Zgoda na Pliki Cookies

Wykorzystujemy Pliki Cookies w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Serwisu. Stosujemy Pliki Cookies w celach statystycznych i marketingowych, w szczególności w zakresie dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji.

Każda wyrażona zgoda może być przez Ciebie wycofana w dowolnym momencie. Więcej informacji dotyczących plików Cookies oraz przetwarzania danych osobowych w plikach Cookies znajduje się w naszej Polityce Prywatności.

Administratorem Serwisu i Twoich danych osobowych jest „Praca.pl” spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie, ul. Bolesława Prusa 2, 00-493 Warszawa, KRS 0000290935, NIP 7010095135, REGON: 141169379