Referent ds. zakupów (obszar marketingu)
Miejsce pracy: Warszawa Włochy
Nr Ref.: Referent ds. zakupów
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- Realizacja zapotrzebowań i zamówień zakupowych dla centrali dotyczących głównie materiałów biurowych, eksploatacyjnych, materiałów marketingowych.
- Prowadzenie negocjacji z dostawcami m.in. w zakresie cen, ilości i warunków płatności,
- Prowadzenie statystyk z w zakresie zakupu towarów i usług na potrzeby przełożonego,
- Sporządzanie zamówień w systemie finansowo-księgowym
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego lub statusu studenta zaocznego I lub II roku studiów magisterskich uzupełniających
- Rocznego doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane z obszaru zakupów marketingowych)
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (mile widziana znajomość języka niemieckiego)
- Bardzo dobrej znajomości obsługi programów MS Office
- Umiejętności komunikacyjnych na wysokim poziomie
- Znajomości technik negocjacyjnych i umiejętności ich stosowania
- Umiejętności analizowania danych
- Bardzo dobrej organizacji pracy własnej i koordynowania kilku procesów jednocześnie.
Oferujemy:
- Pracę w renomowanej międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia i podniesienia swoich kwalifikacji
- Pracę w dynamicznym, młodym zespole
- Praca na umowę zlecenie
Poznaj
Xella Polska Sp. z o.o.
Xella Polska Sp. z o.o. - międzynarodowa firma - producent nowoczesnych systemów budowlanych, oferuje energooszczędne materiały budowlane: Ytong, Multipor, Ytong Energo i Silka. Priorytetami Xelli są jakość produkcji – polskie zakłady były wielokrotnie nagradzane w tej kategorii; a także profesjonalne wykonawstwo – od 2012 roku dostępna jest innowacyjna usługa „szkolenie na budowie”, Xella rozwija również autorski program edukacyjny dla szkół i uczelni technicznych – Akademia Murowania Silka Ytong. Więcej informacji w serwisach: www.ytong-silka.pl, www.budowane.pl, www.ZdrowaBudowa.pl, www.akademiamurowania.pl.