• Prawidłowe oraz terminowe wystawianie i przesłanie faktur, dbanie o kompletność dokumentacji sprzedażowej oraz zakupowej i jej zgodność z dokumentami pośrednimi (dowody przyjęć i wydań magazynowych, listy przewozowe, korekt, not debet itp.),
• Bieżące archiwizowanie dokumentacji oraz przekazywanie do działu finansowo-księgowego, dbanie o zachowanie chronologii i kompletności numerycznej dokumentacji,
• Sporządzanie oraz przesyłanie zestawień na potrzeby innych działów i zewnętrznych klientów,
• Obsługa reklamacji klientów,
• Realizacja zadań biurowych i administracyjnych o niskiej złożoności, w oparciu o procedury,
• Współpraca z innymi działami.
• Znajomość j.angielskiego w piśmie w stopniu komunikatywnym,
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
• Znajomość programów Excel, pakietu MS Office.
• Pełne wsparcie, wdrożenie na stanowisko pracy oraz mentoring w trakcie pracy,
• Pracę w bardzo pozytywnej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową, w pełnym wymiarze czasu pracy,
• Atrakcyjne wynagrodzenie,
• Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.