Twoje zadania: aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play; realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych) obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami; dbanie o prawidłowe funkcjonowanie salonu (zmiany wystroju,...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Your responsibilities: Being involved in active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Finnish market Being responsible for communication via phone and Email with our existing customers Confirming orders from the customers and upgrading the value of the order...
Your responsibilities: Being involved in active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Swedish market Being responsible for communication via phone and Email with our existing customers Confirming orders from the customers and upgrading the value of the order...
Your responsibilities: Being involved in active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Danish market Being responsible for communication via phone and Email with our existing customers Confirming orders from the customers and upgrading the value of the order...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu telefonicznej i e-mailowej obsługi Klienta; Wsparcie Klienta w przypadku problemów z zakupionym towarem; Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie zgłoszeń.
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Profesjonalna obsługa klientów firmy odzieżowej przez różne kanały komunikacji: telefon, e-mail, social media i live chat, z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez empatyczne i profesjonalne podejście. Utrzymywanie wysokiego poziomu...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
12 godz.
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...
Twoje zadania: aktywna, bezpośrednia i telefoniczna sprzedaż produktów i usług Play; realizacja celów sprzedażowych (zespołowych i indywidualnych) obsługa klientów zgodnie ze standardami Play i budowanie relacji z klientami; dbanie o prawidłowe funkcjonowanie salonu (zmiany wystroju,...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon, mail, social media, live chat. W...
Your responsibilities: Being involved in active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Finnish market Being responsible for communication via phone and Email with our existing customers Confirming orders from the customers and upgrading the value of the order...
Your responsibilities: Being involved in active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Swedish market Being responsible for communication via phone and Email with our existing customers Confirming orders from the customers and upgrading the value of the order...
Your responsibilities: Being involved in active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Danish market Being responsible for communication via phone and Email with our existing customers Confirming orders from the customers and upgrading the value of the order...
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu telefonicznej i e-mailowej obsługi Klienta; Wsparcie Klienta w przypadku problemów z zakupionym towarem; Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie zgłoszeń.
specjalista mid / junior umowa zlecenie pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Profesjonalna obsługa klientów firmy odzieżowej przez różne kanały komunikacji: telefon, e-mail, social media i live chat, z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Budowanie pozytywnych relacji z klientami poprzez empatyczne i profesjonalne podejście. Utrzymywanie wysokiego poziomu...
specjalista (mid) umowa zlecenie / kontrakt B2B część etatu / tymczasowa/dodatkowa / pełny etat 28,00 - 29,00 zł / godz. (w zal. od umowy) rekrutacja online
12 godz.
Będziesz odpowiedzialny za: Wykonywanie połączeń wychodzących do wyselekcjonowanej bazy urzędników; Kontaktowanie się z urzędnikami; Proponowanie naszych szkoleń; Przedstawienie oferty; Zbijanie obiekcji Odpowiadanie na pytania klientów; Sporządzanie notatek z rozmów; Finalizacja...