Referent ds. serwisu na rynek niderlandzki
Miejsce pracy: Kornice
Szukasz pracy, która daje możliwość posługiwania się językiem niderlandzkim każdego dnia? Ważny jest dla Ciebie rozwój, ale również przyjazna atmosfera w pracy? Chcesz zostać częścią zespołu, w którym możesz liczyć na szacunek, wsparcie i pozytywną energię? Jeśli do tego interesuje Cię praca w stabilnej firmie, będącej liderem w swojej branży, to mamy idealne stanowisko dla Ciebie.
Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy?
- Będziesz uruchamiać proces usuwania reklamacji,
- Będziesz ustalać zasadności reklamacji oraz sporządzać odpowiedzi na zasadność zgłoszonej reklamacji do Działu Handlowego oraz sposobu jej usunięcia lub zakończenia,
- Będziesz analizować i raportować ilości reklamacji w stosunku: wpływające do zakończonych,
- Będziesz kontrolować kompletność wpisów w programie serwisowym,
- Będziesz prowadzić dokumentację, sporządzać raporty.
Dołącz do naszego zespołu, jeśli posiadasz:
- Znasz język niderlandzki na poziomie min. B2,
- Cechuje cię otwartość, komunikatywność,
- Cechuje cię umiejętność radzenia sobie z sytuacjami stresującymi,
- Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku - masz u nas dodatkowy punkt.
Pracując u nas, możesz liczyć na:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Premie miesięczne i świąteczne
- Umowę o pracę
- Pakiet opieki medycznej
- Rabaty na produkty firmowe oraz na usługi i towary oferowane przez naszych Partnerów
- Dofinansowanie do karty MultiSport