Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji z językiem angielskim

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki; udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składania zamówień; udzielanie informacji dotyczącej obsługi programów i rozwiązywanie...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, Domaniewska 52    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa dedykowanych reklamacji Klientów T-Mobile pisemnie lub telefonicznie; Obsługa Klienta wewnętrznego – konsultacje dla innych jednostek w obszarze reklamacyjnym; Wsparcie reklamacyjne procesów dotyczących usług partnerskich; Wsparcie innych...
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań poreklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Jaktorów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Żyrardów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Mszczonów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Junior Card Dispute Specialist - Fluent German

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Junior Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Regionalny Opiekun Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów, Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Referent ds. Reklamacji

Grupa Nowy Styl
Jasło
praca stacjonarna
2405 dni temu

Grupa Nowy Styl to europejski lider w zakresie kompleksowych rozwiązań meblowych dla przestrzeni biurowych oraz miejsc użyteczności publicznej. Unikatowy model biznesowy Grupy pozwala dostarczać klientom kompleksową usługę wyposażania wnętrz w oparciu o dogłębną analizę specyfiki i potrzeb klienta, efektywności, organizacji pracy, ergonomii i akustyki. Firma codziennie wyposaża nowe biurowce, centra konferencyjne, kina, stadiony, obiekty muzyczne, sportowe i wielofunkcyjne. 


W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy obecnie kandydatów do pracy na stanowisku:

Referent ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Jasło
Nr ref.: RR/01/2018

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • Przyjmowanie, rozpatrywanie i prowadzenie reklamacji z rynku,
  • Ustalanie sposobu realizacji reklamacji,
  • Zamawianie materiałów i wyrobów w związku ze zgłoszeniem reklamacyjnym,
  • Monitorowanie terminów realizacji reklamacji,
  • Kontakt z Klientem dotyczący statusu zgłoszenia reklamacyjnego,
  • Obsługa spedycyjna zamówienia reklamacyjnego,
  • Ocena jakościowa i gospodarka wyrobami zwróconymi od klientów w ramach wymiany reklamacyjnej.
WYMAGAMY:
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane techniczne,
  • Bardzo dobra organizacja pracy,
  • Duże zdolności interpersonalne oraz umiejętność radzenia sobie z wymagającymi klientami,
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • Znajomość pakietu MS Office,
  • Znajomość j. angielskiego lub j. niemieckiego ,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Znajomość systemu ERP (np. IFS, SAP) będzie dodatkowym atutem.
OFERUJEMY:
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez kierunkowe szkolenia i ciekawe wyzwania umożliwiające rozwój,
  • Pracę w dużej firmie o zasięgu międzynarodowym z ugruntowaną pozycją na rynku, w kontakcie z klientami i pracownikami wielu obszarów Grupy Nowy Styl,
  • Przyjazną i wspierającą atmosferę pracy.
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy o ochronie danych osobowych informujemy, że administratorem danych osobowych udostępnionych przez Panią/Pana w celu przeprowadzenia rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji jest Nowy Styl Sp. z o. o. z siedzibą w Krośnie (38-400), ul. Pużaka 49. Dane osobowe mogą być udostępnione wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.
Prosimy o dołączenie klauzul:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Nowy Styl Sp. z o. o. moich dodatkowych danych osobowych dla potrzeb rekrutacji"
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji."
 

Poznaj

Nowy Styl

Od 30 lat pomagamy firmom na całym świecie urządzać przestrzeń biurową. Najpierw określamy ich potrzeby, a następnie dobieramy i dostarczamy rozwiązania oraz produkty, które uczynią ich prace zdrowszą, wydajniejszą i bardziej komfortową. Ponadto wyposażamy miejsca użyteczności publicznej takie jak miejsca opieki zdrowotnej, kilkudziesięciotysięczne stadiony, czy sale koncertowe. Pasja do tworzenia nowych produktów i aranżacji miejsc oraz satysfakcja z dobrze wykonanego projektu napędza nas do dynamicznego rozwoju.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji z językiem angielskim

    CYFROWA FOTO - MPP   Zaczernie, k. Rzeszowa    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    8 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW elektroniczna (mailowa i telefoniczna) obsługa klienta zamawiającego m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy, odbitki; udzielanie informacji na temat produktów oraz sposobu składania zamówień; udzielanie informacji dotyczącej obsługi programów i rozwiązywanie...
  • Konsultant / Konsultantka ds. Reklamacji i Obsługi Klienta

    T-Mobile Polska S.A.   Warszawa, Domaniewska 52    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Obsługa dedykowanych reklamacji Klientów T-Mobile pisemnie lub telefonicznie; Obsługa Klienta wewnętrznego – konsultacje dla innych jednostek w obszarze reklamacyjnym; Wsparcie reklamacyjne procesów dotyczących usług partnerskich; Wsparcie innych...
  • Specjalista ds. kontroli jakości – obsługa procesu reklamacji

    Zoeller Tech Sp. z o.o.   Rekowo Górne, k. Redy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres Twoich obowiązków: przyjmowanie i analiza reklamacji od klientów; raportowanie i koordynacja działań poreklamacyjnych; organizowanie spotkań poreklamacyjnych; inicjowanie działań korygujących i zapobiegawczych; prowadzenie dokumentacji jakościowej; kontakt z klientem, prowadzenie...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Jaktorów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Grodzisk Mazowiecki    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Żyrardów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Administrator / Administratorka Reklamacji

    TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o.   Mszczonów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do Twoich zadań będzie należało: Prowadzenie dokumentacji związanej z reklamacjami; Monitorowanie i kontrola merytoryczna zleceń gwarancyjnych i reklamacyjnych; Organizowanie i kontrola realizacji akcji kampanii producenta; Prowadzenie procesu zlecenia napraw dostawcom lokalnym firmy;...
  • Junior Card Dispute Specialist - Fluent German

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Are you passionate about problem-solving and providing excellent customer service? We're looking for a detail-oriented Junior Card Dispute Specialist to handle case investigations, customer communications, and collaborate with various internal teams. If you have a knack for translating...
  • Junior Card Dispute Specialist - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Case Handling & Problem-Solving: Manage case handling and normal production tasks. Handle errors, perform corrections, and investigate root causes. Translate local language communications to English. Handle customer communications and support via email and/or...
  • Regionalny Opiekun Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   wielkopolskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania Regularne spotykanie się i utrzymywanie kontaktu z Klientami firmy (dywizja matowo-higieniczna), budowanie pozytywnych relacji oraz dbanie o jak najlepszy poziom obsługi klientów, Podejmowanie działań, zapobiegających wycofywaniu się klientów ze współpracy z Firmą, renegocjowanie...