Historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych. W ciągu kilku lat Spółka zbudowała rozpoznawalną na rynku markę handlową, będącą synonimem najwyższej jakości, elegancji i stylu.
Poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
- obsługa reklamacji od przyjęcia zgłoszenia do zakończenia procesu reklamacji
- kontakt telefoniczny z klientem biznesowym
- administrowanie dokumentacją niezbędną do prawidłowej obsługi reklamacji
- sporządzanie raportów i zestawień
- monitorowanie terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji
- współpraca z działem zakupów, kontroli jakości
- wykształcenie średnie lub wyższe
- mile widziana znajomość procedur rozpatrywania reklamacji i zwrotu towarów oraz znajomość przepisów prawa w szczególności dotyczących zagadnień związanych z gwarancją, reklamacją, rękojmią
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- nastawienie na rozwiązywanie problemów
- dokładność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań
- odporność na stres
Oferujemy możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego w wiodącej firmie, wyznaczającej nowe trendy w branży.
Poznaj
MONNARI TRADE S.A.
Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.