Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik ds. Rejestracji Warszawa
Referent ds. rejestracji / Specjalista ds. rejestracji

Referent ds. rejestracji / Specjalista ds. rejestracji

Urząd Pracy m. st. Warszawy
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
praca stacjonarna
974 dni temu

Urząd Pracy m.st. Warszawy ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Referent ds. rejestracji / Specjalista ds. rejestracji
Miejsce pracy: Warszawa

5 etatów w Dziale Rejestracji i Ewidencji

 
Główne obowiązki:
  • sprawdzanie okazanych dokumentów osób zgłaszających się do rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukująca pracy.
  • sprawdzanie w rejestrze centralnym czy rejestrująca się osoba nie jest zarejestrowana w innym powiatowym urzędzie pracy, weryfikacja w ZUS oraz KRUS.
  • wprowadzanie danych do systemu informatycznego bądź uzupełnianie lub modyfikacja danych istniejących w rejestrze.
  • przygotowywanie projektów decyzji: o statusie bezrobotnego i zasiłku dla bezrobotnych oraz utracie statusu bezrobotnego lub poszukującego pracy,
  • przygotowywanie projektów zaświadczeń potwierdzających rejestrację i uzyskane uprawnienia,
  • udzielanie informacji i wyjaśnień osobom zgłaszającym się do rejestracji o ich obowiązkach i uprawnieniach,
  • współpraca z pracownikami innych jednostek organizacyjnych Urzędu Pracy,
  • sporządzanie sprawozdań i raportów okresowych z prowadzonej działalności w zakresie i terminach określonych przez przełożonego,

Wykształcenie: wyższe/ w trakcie studiów lub średnie

 

Wymagania konieczne:
  • bardzo dobra znajomość języka polskiego,
  • znajomość ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2021 r., poz. 1100 ),
  • przy wykształceniu wyższym rok stażu pracy,
  • przy wykształceniu średnim dla stanowiska Referenta ds. rejestracji nie wymagany staż pracy,
  • przy wykształceniu średnim dla stanowiska Specjalista ds. rejestracji – 2 lata stażu pracy,
  • dobra znajomość języka ukraińskiego
  • obywatelstwo polskie – o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2021r. poz. 1834),
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego oraz przestępstwa skarbowe popełnione umyślnie,
  • nie poszlakowana opinia
  • znajomość środowiska Windows, pakietu MS Office

Wymagania pożądane:

  • znajomość języka rosyjskiego,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność, rzetelność, odpowiedzialność,
  • umiejętność dobrej organizacji pracy na stanowisku,
  • terminowość i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność wykazania się cierpliwością i empatią,
Oferujemy:
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

 

Miejsce pracy: Praca wykonywana w Urzędzie Pracy m.st. Warszawy w czterech lokalizacjach

w zależności od potrzeb:

        1. ul. Grochowska 171b – budynek w ograniczonym stopniu dostosowany do potrzeb pracowników niepełnosprawnych - posiada windy i podjazd dla niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne o odpowiedniej szerokości umożliwiające poruszanie się wózkiem inwalidzkich co zapewnia dostęp do większości pomieszczeń na wszystkich kondygnacjach. Schody w budynku nie są wyposażone w pochylnie dla osób niepełnosprawnych. Na schodach zamontowane są poręcze. Brak toalety dostosowanej do osób niepełnosprawnych.

        2. ul. Ciołka 10a – budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych – brak windy; jest podjazd i przystosowana toaleta dla osób niepełnosprawnych ciągi komunikacyjne nie dostosowane do poruszania się wózkiem inwalidzkim. Schody w budynku nie są wyposażone w pochylnie dla osób niepełnosprawnych. Na schodach zamontowane są poręcze.

        3. ul. Młynarska 37a – budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, jest wyposażony w dźwig osobowy – platformę, korytarze są szerokie, w wyniku czego osoby korzystające z wózków inwalidzkich mają zapewniony dostęp do pomieszczeń znajdujących się w całej lokalizacji. W budynku znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych. Schody w budynku nie są wyposażone w pochylnie dla osób niepełnosprawnych. Na schodach zamontowane są poręcze.

        4. Punkt Obsługi Urzędu Pracy m.st. Warszawy ul. Marszałkowska 77/79 – budynek w ograniczonym stopniu dostosowany do potrzeb pracowników niepełnosprawnych - brak windy, jest podjazd i przystosowana toaleta dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne o odpowiedniej szerokości umożliwiające poruszanie się wózkiem inwalidzkich co zapewnia dostęp do wszystkich pomieszczeń.

Stanowisko pracy- stanowisko związane z obsługą komputera, obsługa urządzeń biurowych, przemieszczanie się wewnątrz budynku i poza jego terenem. Na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabo słyszącym i niesłyszącym.

Wymagane dokumenty:

  • życiorys i list motywacyjny (podpisane odręcznie),
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe i wymagany staż pracy lub zaświadczenie zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień , o których mowa w art.13a ust. 2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych,
  • w przypadku osób nieposiadających obywatelstwa polskiego kserokopia dokumentu określonego
    w przepisach o służbie cywilnej potwierdzającego znajomość języka polskiego,
  • podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (oświadczenie do poprania ze strony https://up-warszawa.bip.gov.pl// w zakładce nabór na wolne stanowisko urzędnicze),
  • podpisana klauzula: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
    w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji oraz klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych( klauzula do pobrania ze strony https://up-warszawa.bip.gov.pl// w zakładce nabór na wolne stanowisko urzędnicze). Oferty nie zawierające klauzuli nie będą rozpatrywane.

W miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Pracy m.st. Warszawy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Do udziału w naborze zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy.

Aplikacje niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone.

 


Dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Rekrutacja RiE” w terminie do dnia 31 marca 2022 r. do godz. 15:00 w Urzędzie Pracy m. st. Warszawy, przy ul. Ciołka 10a stanowisko kancelaryjne (parter po prawej stronie od wejścia pierwsze okienko) lub listownie na adres Urząd Pracy m.st. Warszawy ul. Ciołka 10a, 01-402 Warszawa. Zastrzega się prawo nie wybrania żadnego kandydata.

Oświadczenie dla Kandydatów: treść oświadczenia.

Klauzula Oświadczenie dla Kandydatów: KLAUZULA