ekspert / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: Zarządzanie zespołem (ustalanie harmonogramów pracy i podziału zadań, rozliczanie z wykonania zadań, dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego, w tym delegowanie...
kierownik/koordynator / menedżer / ekspert umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: Przygotowanie procedur działania, planów finansowych i harmonogramów realizacji projektu Zarządzanie zespołem (ustalanie harmonogramów pracy i podziału zadań, rozliczanie z wykonania zadań,...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków wsparcie działań działu import-export; wyszukiwanie nowych kontrahentów; realizacja procesu zamówień wg przyjętych procedur; kompletowanie dokumentacji w firmie zgodnie z ustanowionymi procedurami; przyjmowanie zleceń i wprowadzanie ich w proces realizacji;...
Zadania: Praca na tym stanowisku będzie polegała na wsparciu biura w obowiązkach administracyjnych; Zarządzanie i archiwizowanie bieżącej dokumentacji: segregowanie dokumentów, układanie w segregatorach, przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji oraz niszczenia; Zadania związane z...
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
Na co dzień w naszym zespole:realizujemy zadania związane z terminowym utrzymaniem ciągłości pracy wysokonakładowych urządzeń do druku korespondencji i ich kopertowania,przetwarzamy i przygotowujemy dokumenty do druku i automatycznego kopertowania dla Klientów Banku oraz Spółek z Grupy...
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając oby stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Referent ds. posprzedażowej obsługi klienta
Miejsce pracy: Zielona Góra
Nr ref.: 0024040
Zakres obowiązków:
przygotowywanie umów;
skanowanie umów;
archiwizacja dokumentów;
weryfikacja danych pomiędzy systemami.
Oczekiwania:
znajomość pakietu MS Office;
znajomość obsługi urządzeń biurowych;
łatwość nawiązywania kontaktów;
odporność na stres;
wysoka kultura osobista.
Oferta:
zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie;
stawkę godzinowa 14,70;
możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia i rozwoju;
możliwość nawiązania długotrwałej współpracy z firmą o ugruntowanej pozycji na rynku.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
ekspert / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: Zarządzanie zespołem (ustalanie harmonogramów pracy i podziału zadań, rozliczanie z wykonania zadań, dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego, w tym delegowanie...
kierownik/koordynator / menedżer / ekspert umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało między innymi: Przygotowanie procedur działania, planów finansowych i harmonogramów realizacji projektu Zarządzanie zespołem (ustalanie harmonogramów pracy i podziału zadań, rozliczanie z wykonania zadań,...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Twój zakres obowiązków wsparcie działań działu import-export; wyszukiwanie nowych kontrahentów; realizacja procesu zamówień wg przyjętych procedur; kompletowanie dokumentacji w firmie zgodnie z ustanowionymi procedurami; przyjmowanie zleceń i wprowadzanie ich w proces realizacji;...
Zadania: Praca na tym stanowisku będzie polegała na wsparciu biura w obowiązkach administracyjnych; Zarządzanie i archiwizowanie bieżącej dokumentacji: segregowanie dokumentów, układanie w segregatorach, przygotowywanie dokumentów do inwentaryzacji oraz niszczenia; Zadania związane z...
Twoje główne zadania: fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym; przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu; telefoniczna obsługa Klientów; przyjmowanie towaru na stan magazynu; zamawianie towaru od dostawców;
Opis stanowiska: obsługa pracowników i dostawców; obsługa systemów i aplikacji; nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie zamówień wsparcie pozostałych działów firmy w codziennych obowiązkach;
Na co dzień w naszym zespole:realizujemy zadania związane z terminowym utrzymaniem ciągłości pracy wysokonakładowych urządzeń do druku korespondencji i ich kopertowania,przetwarzamy i przygotowujemy dokumenty do druku i automatycznego kopertowania dla Klientów Banku oraz Spółek z Grupy...