Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w dziale handlowym

    GAMET Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków bieżące wprowadzanie zamówień do systemu koordynowanie realizacji zamówień (od przyjęcia po wysyłkę) utrzymywanie stałych kontaktów z klientami zagranicznymi (w tym rozwiązywanie problemów, przyjmowanie reklamacji, udzielanie informacji) prowadzenie raportów z...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Synevo Sp. z o.o.   Bydgoszcz, ul. Monte Cassino 30    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów.
  • Telefoniczny Doradca / Doradczyni z j. niemieckim

    Unique People   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: wykonywanie połączeń wychodzących w celu przeprowadzenia ankiet, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Foundever   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   kujawsko-pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   kujawsko-pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Klienta

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    wsparcie klientów z Polski oraz zagranicy bieżący kontakt telefoniczny oraz przez chat i e-mail; rozpatrywanie reklamacji bieżąca pomoc w rozwiązywaniu problemów; wsparcie administracyjne; koordynacja serwisantów krajowych oraz zagranicznych, w tym: rozliczanie z wydatków w dedykowanym...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    10 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Zobacz więcej ofert pracy

Referent ds. Obsługi Salonu

ENERGA Obrót S.A.
Toruń
praca stacjonarna
1736 dni temu

Grupa Kapitałowa ENERGA, zajmująca się wytwarzaniem, dystrybucją, sprzedażą i obrotem energii elektrycznej i cieplnej, działająca w północnej i środkowej części kraju, dla jednej ze swoich Spółek poszukuje kandydatów na stanowisko:

Referent ds. Obsługi Salonu


Energa Obrót S.A.


Komórka organizacyjna: Salon Sprzedaży


Miejsce pracy: Toruń
Numer referencyjny: ZZL/WORP/2019/0102

 

 

Oczekiwania wobec kandydatów: 
  • wykształcenie minimum średnie,
  • silna motywacja do pracy w bezpośredniej obsłudze klienta,
  • doświadczenie w pracy w bezpośredniej obsłudze klienta (np jako hostessy/hossta),
  • znajomość zasad i standardów obsługi klientów poparta doświadczeniem,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i kolejki klientów,
  • umiejętność badania potrzeb klienta,
  • dobra znajomość obsługi pakietu Microsoft Office.
Zakres obowiązków:
  • przywitanie i badanie potrzeb klienta przychodzącego z wizytą do Salonu Sprzedaży,
  • obsługa klientów indywidulanych i firm według przyjętych procesów i standardów,
  • informowanie klientów o procedurze związanej z zawieraniem i rozwiązywaniem umów,
  • dbałość o wysoką jakość obsługi klientów,
  • promowanie i sprzedaż produktów firmy,
  • przyjmowanie pism od klientów,
  • dbanie o wizerunek Salonu Sprzedaży.
Oferujemy:
  • pracę w firmie posiadającej ugruntowaną pozycję w swojej branży i rozpoznawalną markę,
  • atrakcyjne warunki finansowe (podstawa + bogaty pakiet benefitów),
  • umowa o pracę,
  • niezbędne narzędzia pracy.
Informujemy, że zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO):

Administratorem Twoich danych osobowych (ADO) jest: Energa Obrót SA, 80-309 Gdańsk al. Grunwaldzka 472.
Nasze dane kontaktowe to: [obrot@energa.pl], 80-309 Gdańsk al. Grunwaldzka 472

Z inspektorem ochrony danych możesz skontaktować się pod adresem e-mail: iod.energa-obrot@energa.pl lub korespondencyjnie na adres ADO (pkt 2).

Dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit. a RODO, czyli osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów. Uzasadnionym interesem realizowanym przez ADO jest dochodzenie roszczeń wynikających z przepisów prawa. Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji. Odbiorcą danych osobowych mogą zostać: Uprawnione organy publiczne, Energa Centrum Usług Wspólnych Sp. z o.o., na podstawie wewnętrznych umów, Podmioty dostarczające korespondencję, Podmioty wykonujące usługi niszczenia dokumentacji.

Jeżeli zostanie wyrażona zgoda, dane zniszczone zostaną po okresie 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Jeżeli zostanie wyrażona dodatkowa dobrowolna zgoda na przetwarzanie danych pod kątem innych prowadzonych w Grupie Energa procesów rekrutacyjnych, wtedy dane zniszczone zostaną po okresie 6 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji. Informujemy o przysługującym prawie do: dostępu do swoich danych osobowych i żądania ich kopii, sprostowania swoich danych osobowych, żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych, przenoszenia danych, cofnięcia zgód, usunięcia danych.

W stosunku do danych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora przysługuje Ci prawo złożenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Z uprawnień możesz skorzystać kontaktując się pisemnie lub e-mail z IOD (pkt 2, 3).

Informujemy o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego. W Polsce organem takim jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Powyższa zgoda dotycząca przetwarzania danych osobowych jest dobrowolna, nieudzielenie zgody spowoduje nieuwzględnienie danych osobowych w procesie rekrutacyjnym;

Zgoda (2) udzielona na przetwarzanie danych po zakończeniu okresu niniejszej rekrutacji jest dobrowolna, a jej brak spowoduje usunięcie danych osobowych po okresie 3 miesięcy od daty zakończenia procesu rekrutacji oraz nieuwzględnienie aplikacji kandydata w innych procesach rekrutacyjnych.

Zgoda (3) – Prosimy o nie przesyłanie nam danych szczególnej kategorii. Są to dane określone w art.9 ust. 1 RODO dotyczące między innymi stanu zdrowia, niepełnosprawności czy działalności związkowej. Jednak w przypadku przesłania nam takich danych prosimy o wyrażenie zgody na ich przetwarzanie w okresie 3 miesięcy po zakończeniu procesu rekrutacji. W przypadku braku takiej zgody dane te zostaną zanonimizowane.

ZGODY:
(1) „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacji przez Energa Obrót SA, 80-309 Gdańsk al. Grunwaldzka 472, w okresie do 3 miesięcy po zakończeniu okresu rekrutacji”
(2) „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych pozyskanych w procesie rekrutacji przez Energa Obrót SA, 80-309 Gdańsk al. Grunwaldzka 472, w okresie do 6 miesięcy po zakończeniu okresu rekrutacji pod kątem innych procesów rekrutacyjnych w Grupie Energa”
(3) „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych szczególnej kategorii, o których mowa w art.9 ust. 1 RODO (np. danych o stanie zdrowia, niepełnosprawności czy przynależności związkowej) pozyskanych w procesie rekrutacji przez Energa Obrót SA, 80-309 Gdańsk al. Grunwaldzka 472, w okresie do 3 miesięcy po zakończeniu okresu rekrutacji bądź 6 miesięcy po zakończeniu okresu rekrutacji w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie danych pod kątem innych procesów rekrutacyjnych w Grupie Energa.”
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w dziale handlowym

    GAMET Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres obowiązków bieżące wprowadzanie zamówień do systemu koordynowanie realizacji zamówień (od przyjęcia po wysyłkę) utrzymywanie stałych kontaktów z klientami zagranicznymi (w tym rozwiązywanie problemów, przyjmowanie reklamacji, udzielanie informacji) prowadzenie raportów z...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Synevo Sp. z o.o.   Bydgoszcz, ul. Monte Cassino 30    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Prowadzenie dokumentacji medycznej zgodnie ze standardami Punktu Pobrań; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów.
  • Telefoniczny Doradca / Doradczyni z j. niemieckim

    Unique People   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat / część etatu   33,00 - 34,00 zł brutto/godz.
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: wykonywanie połączeń wychodzących w celu przeprowadzenia ankiet, obsługa aplikacji wewnętrznych, dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim

    Foundever   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Obsługa klienta poprzez email, chat, połączenia telefoniczne. Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów. Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   kujawsko-pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Mieszkaj i pracuj na słonecznej Malcie! TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami....
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Praca.pl   kujawsko-pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: Zarządzanie kontami klientów. Budowanie zaufania utrzymanie relacji z klientami z ważnymi klientami. Dostawa na czas i efektywne wdrażanie rozwiązań według potrzeb klientów. Rozwój biznesu z nowymi i obecnymi klientami. Realizacja i przewyższanie ustalonych celów...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Klienta

    Cryptocurrency Software Solutions Adam Gramowski   Bydgoszcz    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    wsparcie klientów z Polski oraz zagranicy bieżący kontakt telefoniczny oraz przez chat i e-mail; rozpatrywanie reklamacji bieżąca pomoc w rozwiązywaniu problemów; wsparcie administracyjne; koordynacja serwisantów krajowych oraz zagranicznych, w tym: rozliczanie z wydatków w dedykowanym...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   11 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    10 dni
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...