Najnowsze oferty pracy

  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Synevo Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Zwycięska 14 CA/A​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
Zobacz więcej ofert pracy

Referent ds. obsługi klienta

WAJNERT MEBLE sp. z o. o.
Międzybórz, k. Oleśnicy
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
334 dni temu

Wajnert Meble to polska firma rodzinna założona 1985 roku. Specjalizujemy się w produkcji i projektowaniu wysokiej jakości mebli tapicerowanych i twardych. Nasza fabryka jest jedną z największych w kraju. Jesteśmy stabilnym i nowoczesnym przedsiębiorstwem inwestującym w nasze zespoły oraz zaplecze produkcyjne. Rozwijamy markę własną Wajnert Meble i pracujemy również dla międzynarodowych marek europejskich. Nasze produkty można znaleźć w ponad 300 salonach meblowych w całym kraju, w salonach partnerskich i sieciowych w całej Europie. Otrzymaliśmy wiele nagród potwierdzających nasze wysokie kompetencje i pozycję lidera na rynku. Działamy globalnie i lokalnie zawsze w poszanowaniu dla drugiej osoby. Wierzymy, że zespół o mocnych kompetencjach to podstawa naszego rozwoju.

Obecnie do jednej ze spółek Grupy Meble Wajnert poszukujemy:
Referent ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Międzybórz, k. Oleśnicy
Twój zakres obowiązków:
  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta
  • Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji sprzedaży
  • Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta
  • Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem
Nasze wymagania:
  • Nie wymagamy doświadczenia, za to istotne są otwartość i zaangażowanie
  • Umiejętność budowania pozytywnych relacji
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Prawo jazdy kat. B
To oferujemy:
  • zatrudnienia w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
  • pracy w pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę
  • atrakcyjnego wynagrodzenia,
  • udziału w ambitnych projektach i wyzwaniach,
  • pracy w ambitnym zespole,
  • możliwości dalszego rozwoju,
  • dalszego szkolenia w obszarze obsługi klienta
  • pakietu zniżek na produkty oferowane przez firmę,
  • możliwości przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • dofinansowania do kursów językowych.
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Wajnert Meble sp. z o.o., dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia: 29.08.97, o ochronie danych osobowych – (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)". Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Panu/Pani prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pana/Pani danych."

„Oświadczam, że zapoznałam/em się z treścią klauzuli informacyjnej dotyczącej rekrutacji w systemie internetowym. Na podstawie art. 6 ust. 1 a) RODO oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest Wajnert Meble spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Międzyborzu, przy ul. Kolejowej 67, 56-513 Międzybórz, moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko, w tym w szczególności numeru telefonu, adresu e-mail, adresu zamieszkania, informacji o wcześniejszym zatrudnieniu i innych danych ujawnionych w przesłanym CV, w tym również zamieszczonego tam zdjęcia (wizerunku).Niniejsza zgoda została wyrażona dobrowolnie.”

Jednocześnie informujemy, że CV niezawierające powyższego oświadczenia nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – dalej RODO, informujemy, że:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wajnert Meble spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Międzyborzu przy ul. Kolejowej 67, 56-513 Międzybórz,
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, na podstawie Pani/Pana dobrowolnej zgody,
3) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres tej i przyszłych rekrutacji, nie dłużej jednak niż przez okres 3 lat,
4) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej na adres siedziby Administratora danych lub elektronicznie na adres e-mail dane.osobowe@wajnert.com.pl. W przypadku wniesienia sprzeciwu przestaniemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w ww. celach,
5) ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
6) podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji na aplikowane stanowisko,
7) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty współpracujące w procesie rekrutacji,
8) Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane.
 

Podobne oferty

  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Specjalista ds. obsługi klienta

    GCC7 Services Ltd   dolnośląskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Malta
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    TWOJE OBOWIĄZKI: Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z Twoimi kontami. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami. Rozwijanie relacji zaufania doradców z kluczowymi klientami. Zapewnienie terminowej i skutecznej dostawy...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Synevo Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Zwycięska 14 CA/A​    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Obsługa Pacjentów odwiedzających Punkt Pobrań; Aktywna sprzedaż produktów dodatkowych zgodnie z aktualną ofertą; Informowanie Pacjentów o dostępnej ofercie i akcjach promocyjnych; Obsługa kasy fiskalnej i systemu do obsługi Pacjentów; Prowadzenie dokumentacji medycznej...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...
  • Junior Customer Care Agent - Danish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Finnish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling emails and tasks in multiple CRM systems; Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company information Providing...
  • Junior Customer Care Agent - Swedish speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Norwegian speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...
  • Junior Customer Care Agent - Latvian or Lithuanian or Estonian speaking

    MAJOREL POLSKA   Wrocław    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Your key tasks and responsibilities are: Handling e-mails/tasks in SAP CRM, SAP ERP, CAPS, Baxbis, etc. Responding to customer inquiries in our inbox, assisting both internal and external departments Performing administrative tasks such as changing bank account details and updating company...