Ogłoszenie numer: 8540601, z dnia 2023-10-06
O Banku:
Bank Spółdzielczy w Raszynie jest bankiem polskim, z polską strukturą właścicielską, opierający działalność na kapitale polskim, który nie posiada zależności i powiązań z kapitałem zagranicznym. Bank działający bezpiecznie i nowocześnie, budujący wiarygodne i długotrwałe relacje z Klientem.
Bank Spółdzielczy w Raszynie jest bankiem polskim, z polską strukturą właścicielską, opierający działalność na kapitale polskim, który nie posiada zależności i powiązań z kapitałem zagranicznym. Bank działający bezpiecznie i nowocześnie, budujący wiarygodne i długotrwałe relacje z Klientem.
Misja Banku:
Jesteśmy profesjonalnym partnerem w usługach bankowych, oferującym usługi korzystne i zrozumiałe. W swoich działaniach chcemy być transparentni i otwarci na zmiany, dostosowując się tym samym do potrzeb klienta. Nadrzędnym naszym celem jako instytucji zaufania publicznego jest dbałość o profesjonalizm, komfort i bezpieczeństwo naszych Klientów.
Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Raszyn
Opis stanowiska
- aktywna sprzedaż produktów będących w ofercie banku
- pozyskiwanie i obsługa Klientów detalicznych
- budowanie i rozwijanie relacji z Klientami
- dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta
- wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości
- obsługa kasowa klientów
Wymagania
- umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się
- odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu
- umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku
- łatwość w budowaniu relacji
- otwartość na pracę zespołową
- pozytywne nastawienie do ludzi i otwartość na zmiany
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość produktów i regulacji bankowych oraz doświadczenie w obsłudze kasowej
- wykształcenie wyższe lub nauka w trakcie studiów niestacjonarnych
Oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pełny etat, praca stacjonarna
- możliwość uczenia się i zdobywania doświadczeń realizowana m.in. poprzez profesjonalne szkolenia, możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego
- szerokie możliwości rozwoju w strukturach Banku o kulturze organizacyjnej opartej na pracy zespołowej i wysokiej jakości świadczenia usług
- program premiowy
- prywatną opiekę zdrowotną na terenie całej Polski
- pakiet świadczeń pracowniczych obejmujący min. wypłaty okolicznościowych świadczeń pieniężnych, pożyczki, dopłaty do wczasów, dofinansowanie wakacji dzieci
- zdrową równowagę między pracą a życiem osobistym
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.