ABRA S.A. to stale rozwijająca się sieć sklepów meblowych, posiadająca obecnie 82 sklepy na terenie całej Polski. Stanowi część międzynarodowego koncernu Steinhoff International, który jest jedną z największych na świecie grup z branży wyposażenia wnętrz i artykułów gospodarstwa domowego.
W związku z planowanym otwarciem na
Bielanach Wrocławskich
nowego wielkopowierzchniowego sklepu wyposażenia i remontu wnętrz
ABRA WSZYSTKO DLA DOMU
poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Referent ds. Obsługi Klienta i Reklamacji
Miejsce pracy: dolnośląskie, Wrocław, Bielany Wrocławskie
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynowanie pracy Punktu Obsługi Klienta zgodnie z procedurami i standardami Firmy.
Wymagania:
- min.3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
- wykształcenie min. średnie
- znajomość procedur reklamacyjnych
- otwartość na Klienta i dobre umiejętności komunikacyjne
- umiejętność obsługi komputera
- znajomość j. angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym
- bliskość zamieszkania będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- umowę o pracę na pełny etat
- szkolenie wstępne
- pracę w stabilnej firmie
- możliwość rozwoju w ramach organizacji