Opis stanowiska: kompletowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, ewidencja dokumentów w systemie finansowo-księgowym, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wycena ich wartości początkowej, kwalifikowanie do odpowiedniej grupy zgodnie z KŚT, prowadzenie...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
O PRACY W NASZEJ FIRMIE: Praca w naszej firmie, to przede wszystkim interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. Na stanowisku Specjalisty/ki ds. Administracji należą do nich: Bieżąca obsługa biura / w języku polskim i angielskim. Rozliczanie i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Responsibilities: Securities settlements Provide settlement services in our role as a global custodian for our clients, Ensure securities portfolios are transferred between other financial institutions, Guarantee timely settlement of transactions in global markets and play an active role in looking...
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja finansowania i rozliczania zadań w projektach zgodnie z wymogami podmiotów finansujących i obowiązującymi przepisami, opracowywanie wniosków o wprowadzenie zmian w projektach, dbanie o terminowość płatności oraz...
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
About the role: To enhance our support for farmer owners (members), we established a dedicated team in Gdansk over two years ago. As a Financial Operations Specialist – Global Member Support, your primary responsibility will be to ensure accurate and timely pre-payments and main payments to our...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
lokalizacja i tryb pracy: pracujemy hybrydowo - ok. dwa razy w miesiącu spotykamy się biurze w Łodzi, Kilińskiego 74 lub w biurze w Warszawie przy ulicy Prostej 18 forma zatrudnienia: umowę o pracę wymiar pracy: pełny etat zespół / dział: Departament Rozwoju Usług...
Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum; Bieżąca weryfikacja, korekta i systemowe rozliczanie kosztów ponoszonych przez Kontrakt; Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych...
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BANIMEX Sp. z o.o. z siedzibą w Będzinie poszukuje pracowników, dla których budownictwo to pasja, a każdy nowy projekt staje się wyzwaniem. Jeśli lubisz tworzyć, planować, a następnie te plany wdrażać w życie i koordynować, jesteś dobrym organizatorem nastawionym na pracę zespołową i chcesz dołączyć do naszego zespołu, wyślij nam swoje CV.
Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
OFERTA PRACY
Referent ds. księgowych
Do Twoich zadań należeć będzie m.in.:
Wystawianie faktur sprzedaży, korekt i not,
Weryfikacja danych i dokumentów niezbędnych do wystawiania faktur,
Wprowadzanie dokumentów do systemu,
Kontrola nad obiegiem dokumentów,
Archiwizacja dokumentów,
Administracyjne prace biurowe,
Realizacja zadań zleconych przez przełożonego.
Od kandydatów oczekujemy:
Znajomości podstawowych zasad rachunkowości i przepisów podatkowych,
Dobrej znajomość pakietu Office,
Bardzo dobrej znajomość obsługi komputera,
Umiejętności pracy w zespole,
Podzielności uwagi, dobrej organizacji pracy, entuzjazmu,
Zaangażowania, rzetelności i skrupulatności,
Umiejętności analitycznego myślenia,
Znajomość programu Comarch ERP Optima będzie dodatkowym atutem.
Opis stanowiska: kompletowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, ewidencja dokumentów w systemie finansowo-księgowym, prowadzenie ewidencji środków trwałych, wycena ich wartości początkowej, kwalifikowanie do odpowiedniej grupy zgodnie z KŚT, prowadzenie...
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę aplikuj szybkoaplikuj bez CV
17 godz.
O PRACY W NASZEJ FIRMIE: Praca w naszej firmie, to przede wszystkim interesujące projekty, zróżnicowany wachlarz obowiązków i wiele inspirujących wyzwań. Na stanowisku Specjalisty/ki ds. Administracji należą do nich: Bieżąca obsługa biura / w języku polskim i angielskim. Rozliczanie i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Responsibilities: Securities settlements Provide settlement services in our role as a global custodian for our clients, Ensure securities portfolios are transferred between other financial institutions, Guarantee timely settlement of transactions in global markets and play an active role in looking...
DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja finansowania i rozliczania zadań w projektach zgodnie z wymogami podmiotów finansujących i obowiązującymi przepisami, opracowywanie wniosków o wprowadzenie zmian w projektach, dbanie o terminowość płatności oraz...
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
About the role: To enhance our support for farmer owners (members), we established a dedicated team in Gdansk over two years ago. As a Financial Operations Specialist – Global Member Support, your primary responsibility will be to ensure accurate and timely pre-payments and main payments to our...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat / część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
lokalizacja i tryb pracy: pracujemy hybrydowo - ok. dwa razy w miesiącu spotykamy się biurze w Łodzi, Kilińskiego 74 lub w biurze w Warszawie przy ulicy Prostej 18 forma zatrudnienia: umowę o pracę wymiar pracy: pełny etat zespół / dział: Departament Rozwoju Usług...
Opis stanowiska Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum; Bieżąca weryfikacja, korekta i systemowe rozliczanie kosztów ponoszonych przez Kontrakt; Udział w przygotowaniu dokumentów rozliczeniowych...