PGE Ekoserwis S.A jest częścią Grupy Kapitałowej PGE, która jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmienia, by realizować strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jest liderem transformacji energetycznej w Polsce.
PGE Ekoserwis S.A. to firma produkcyjno - handlowo - usługowa, zapewniająca kompleksową obsługę elektrowni i elektrociepłowni w zakresie zarządzania Ubocznymi Produktami Spalania (UPS) oraz dostaw materiałów na bazie UPS, a także świadcząca usługi w obszarach pomocniczych dla wytwórców energii elektrycznej i ciepła.
W naszej firmie dużą wagę przywiązujemy do tego, aby zapewnić naszym pracownikom bezpieczne warunki pracy, stabilne zatrudnienie przy jednoczesnym stawianiu im ciekawych wyzwań zawodowych.
Do PGE Ekoserwis S.A. poszukujemy 2 osób na stanowisko:
Referent ds. Księgowości
Nr ref.: Eko_15_F_FRK_03_1_2024
Zatrudnienie na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Ewidencjonowanie w systemie finansowo-księgowym operacji dotyczących należności, zobowiązań, aktywów trwałych, aktywów obrotowych, rozliczeń z pracownikami, (z wyłączeniem obszaru płacowego) oraz pozostałych zdarzeń gospodarczych, jak również uzgodnienia i rozliczania kont w tym zakresie.
- Przeprowadzanie uzgodnień rozrachunków wewnątrzgrupowych oraz raportowanie w tym zakresie.
- Przeprowadzenie uzgodnień kont księgi głównej.
- Analizę operacji gospodarczych i ich kwalifikacja zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi.
- Przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej i podatkowej ewidencjonowanych dokumentów.
- Zatwierdzanie dokumentów księgowych do realizacji i ujęcia w księdze głównej.
- Obsługę rozliczeń międzyokresowych za wyjątkiem obsługiwanych przez moduł SAP RE.
- Zapewnienie prawidłowej archiwizacji dokumentów finansowo-księgowych i ich udostępnianie na wewnętrzne potrzeby Spółki za wyjątkiem dokumentacji powierzonej umownie do przetwarzania i archiwizowania osobom trzecim.
Od kandydata oczekujemy:
- Wykształcenia średniego technicznego o specjalności: rachunkowość, finanse.
- Stażu pracy: w przypadku wykształcenia średniego - 2 lata w obszarze księgowości, w przypadku wykształcenia wyższego - 1 rok w obszarze księgowości.
- Znajomości przepisów podatkowych.
- Znajomości Ustawy o Rachunkowości.
- Komunikatywności.
- Umiejętności pracy w zespole.
- Dobrej organizacji pracy.
- Dokładności i terminowości w realizacji zadań.
- Dobrej znajomości pakietu MS Office oraz systemu ERP.
Mile widziane:
- Wykształcenie wyższe magisterskie.
- Certyfikaty Stowarzyszenia Księgowych w Polsce,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym.
- Znajomość systemu SAP.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz system premiowy.
- Dobrą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.
- Możliwość osobistego rozwoju i zdobywanie nowych doświadczeń.
Atrakcyjne świadczenia dodatkowe:
- Dofinansowanie przez Pracodawcę opieki medycznej.
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% wynagrodzenia brutto.
- Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (min. „wczasy pod gruszą”).
- Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzenie wiedzy.
Zatrudnienie – od zaraz, po sprawdzeniu kwalifikacji i kompetencji.