Autorud ma przeszło 25 letnią historię. Historie którą można się jedynie chwalić. Nie udałoby nam się to bez ludzi którzy są z nami w pracy każdego dnia. Taki cel można zrealizować tylko w jeden sposób – należy zbudować zespół specjalistów, dla których praca jest czymś więcej aniżeli tylko obowiązkiem.
Nie da się ukryć iż nasze dalsze plany są ambitne.
Dynamiczna firma poszukuje kandydatów na stanowisko:
- Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej oraz obsługa pracowników ww. obszarze (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, aneksy, skierowania na badania lekarskie, wypowiedzenia, świadectwa pracy, karty zasiłkowe etc.)
- Prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, przebiegiem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych
- Prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami
- Realizacja zmian warunków pracy i płacy, sporządzanie aneksów, aktualizowanie danych w systemie
- Obsługa programu Symfonia Kadry i Płace
- Sporządzenie i weryfikowanie dokumentacji podatkowej i ubezpieczeniowej pracowników
- Rozliczanie wynagrodzeń dla różnych form zatrudnienia - przygotowywanie list płac oraz kontrola poprawności ich naliczenia
- Naliczanie wynagrodzeń wieloskładnikowych (zajęcia komornicze, ZFŚS itp.)
- Rozliczanie i podział środków z ZFŚS
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy, administrowanie urlopami i zwolnieniami lekarskimi
- Sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, komorników itp.
- Przygotowywanie dokumentów i zaświadczeń wynikających ze stosunku pracy
- Współpraca z urzędami i instytucjami zewnętrznymi w zakresie realizowanych zadań
- Dbanie o terminową realizację badań lekarskich i szkoleń BHP
- Kontrola i opracowywanie wewnętrznych regulaminów oraz procedur z zakresu prawa pracy
- Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień z zakresu kadrowo-płacowego na potrzeby Zarządu
- Udzielanie informacji z zakresu prawa pracy/ubezpieczeń społecznych
- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla Pracowników
- Sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS (Płatnik)
- Prowadzenie ubezpieczeń grupowych
- Naliczanie PDOF oraz przygotowywanie deklaracji PIT
- Rozliczanie delegacji służbowych
- Administracja szkoleniami – prowadzenie kalendarza, planowanie i rozliczanie wyjazdów
- Współpraca z PUP w celu pozyskiwania nowych stażystów, praktykantów i pracowników,
- Doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji
- Znajomość aspektów szeroko pojętego HR
- Wysokie poczucie zaangażowania w efektywną realizację wyznaczonych celów - doświadczenie w „miękkim" HR
- Samodzielność i dokładność, wnikliwość, szczegółowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Zaangażowanie, komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Wysokie umiejętności analitycznego i logicznego myślenia
- Terminowość wykonywanych obowiązków
- Konsekwencja w działaniu i umiejętność szybkiego uczenia się
- Umiejętność efektywnej współpracy w zespole
- Doskonała organizacja czasu pracy
- Bezwzględna dyskrecja w dochowywaniu tajemnicy służbowej
- Wykształcenie wyższe kierunkowe
- Minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kadrowo – księgowym (w firmie zatrudniającej powyżej 70 osób)
- Znajomość zagadnień i programów związanych z płacami
- Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Znajomość przepisów regulujących naliczanie wynagrodzeń i innych świadczeń pracowniczych
- Znajomość przepisów podatkowych, ustawy o rachunkowości
- Biegłość w obsłudze oprogramowania MS Office
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Możliwość pracy w ambitnym, doświadczonym zespole, w innowacyjnej organizacji o silnej i wiodącej pozycji rynkowej
- Możliwość doskonalenia swoich umiejętności i poszerzania kompetencji
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pakiet benefitów (karta Benefit, grupowe ubezpieczenie na życie itp)
Poznaj
G&G AUTO RZESZÓW Sp. z o.o
Grupa G&G Auto działa już od ponad 27 lat na podkarpackim rynku - od samego początku współpracując z VGP. Koncesję na sprzedaż i serwis podpisaliśmy dokładnie 13 października 1993 roku, a wraz z dniem 1 stycznia roku 1994 otworzyliśmy nasz pierwszy salon w miejscowości Rudnik nad Sanem. Od samego początku naszym priorytetem było zapewnienie Klientom usług najwyższej jakości - na każdym etapie sprzedaży i późniejszej eksploatacji samochodu. Dynamiczny wzrost sprzedaży samochodów w drugiej połowie lat '90 oraz nowe wymagania importera dotyczące salonów dealerskich spowodowały konieczność zmiany naszej lokalizacji na Stalową Wolę. W 2011 nastąpił kolejny przełomowy moment w dziejach firmy - budowa 3 nowych salonów VW, Audi i SEAT oraz przeniesienie działalności Prezesa Stanisława Górskiego do Rzeszowa.Niecałe 7 lat po „przeprowadzce” do Rzeszowa , 1.04.2018r. w wyniku podpisania umowy regulującej podział Grupy Autorud, staliśmy się przedsiębiorstwem o nazwie Autorud Rzeszów Sp. z o.o., którego jedynym właścicielem został Stanisław Górski.2020 to kolejny niezwykły dla nas rok, w którym przejęliśmy dealerstwa Autohaus Otto w Lublinie i przybraliśmy nową nazwę G&G Auto.